آلبرتا برای 121 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد

به گزارش مجله سلنا، استان آلبرتای کانادا در جدیدترین پذیرش خود، متقاضیانی را هدف گرفت که در سیستم اکسپرس انتری کانادا پروفایل داشتند؛ در این پذیرش برای این متقاضیان دعوتنامه جهت تقاضا به منظور انتخاب شدن از طرف استان و در نتیجه اخذ اقامت دائم کانادا صادر شد.

آلبرتا برای 121 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد

این پذیرش در 15 آگوست برگزار گردیده و طی آن 121 اعلامیه تمایل یا Notification of Interest برای متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 400 امتیاز داشتند صادر شد. این دومین پذیرشی بود که در ماه آگوست به وسیله جهت اکسپرس انتری آلبرتا برگزار گردید؛ این جهت به آلبرتا اجازه می دهد در سیستم اکسپرس انتری فدرال در پی متقاضیان واجد شرایط خود بگردد. نخستین پذیرش در 7 آگوست برگزار گردید و طی آن 35 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 352 امتیاز داشتند صادر شد.

جالب است بدانید داشتن پیشنهاد کار یا سابقه کار قبلی در آلبرتا از جمله شرایط جهت اکسپرس انتری آلبرتا نیست. اما متقاضیان باید حتما در شغلی شاغل باشند که از توسعه مالی و اولویت های تنوع سازی استان آلبرتا حمایت کند. با این حال آلبرتا لیستی از این مشاغل ارائه نکرده است. علاوه بر این، متقاضیان باید حداقل 300 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس انتری یا به اختصار CRS داشته باشند.

برنامه مهاجرت استانی آلبرتا گفته است که اولویت را به متقاضیان با شرایط زیر می دهد:

  • داشتن پیشنهاد کار/سابقه کار قبلی در آلبرتا
  • فارغ التحصیلی از دانشگاه های آلبرتا و پیشنهاد کار معتبر؛ یا
  • سکونت یکی از والدین، فرزندان یا خواهر/برادران در آلبرتا

گذشته از این، عواملی هم هستند که شانس پذیرفته شدن متقاضی را کاهش می دهند. از جمله:

  • انقضای اکسپرس انتری ظرف مدت سه ماه پس از پذیرش
  • مشاغلی خاص نظیر مشاغلی که در لیست مشاغل غیرواجدشرایط جهت فرصت آلبرتا لیست شده اند.

جهت اکسپرس انتری آلبرتا متقاضیانی را ممکن است انتخاب کند که امتیازشان در سیستم جامع ربه بندی بسیار کمتر از امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری فدرال است. مثلا در پذیرش 10 جولای 2019 حد اقل امتیاز 425 بود که بالاترین امتیاز در پذیرش های برنامه مهاجرت استانی آلبرتا تا کنون محسوب می گردد. در عین حال، نسبت به حدنصاب امتیاز در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری بسیار پایین تر بوده است.

اکسپرس انتری فدرال چیست؟

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1912

به "آلبرتا برای 121 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبرتا برای 121 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید