استعفای لفظی سرمربی پیکان، فرکی: بازیکنان مان برای خودشان بازی می نمایند!

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه رسما استعفا نداده بیان کرد که باید بر سر جدایی اش با باشگاه صحبت کند.

استعفای لفظی سرمربی پیکان، فرکی: بازیکنان مان برای خودشان بازی می نمایند!

به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر، اظهار کرد: ابتدا به شاهین شهرداری بوشهر تبریک می گویم که پیروز شدند. ابزار نگرانی و تأسف می کنم که برابر شاهین قعر نشین شکست خوردیم. به اعتقاد من بازیکنان حریف انگیزه بالایی داشتند و این پیروزی را با همه وجود به دست آوردند. بر عکس ما از ابتدای فصل و هفت هفته اخیر دچار بیماری شده ایم. شاهین با دل خود و انگیزه بالا پیروز شد و بر خلاف این تیم، بازیکنان ما برای خودشان بازی کردند.

او اضافه نمود: در آغاز بازی متاسفانه بیماری که گریبان پیکان را گرفته به ما سیلی زد. در نیمه دوم هم احساسات میخواست بر منطق غلبه کند که پیروز نشد. از کادر فنی و پزشکی تیم تشکر می کنم. متاسفانه از تیم نمیتوانم تشکر کنم چون برای خودشان بازی کردن و رفاقت و دوستی در تیم معنی پیدا نکرد. مسائل زیادی داشتیم که نتوانستیم مدیریت کنیم. باید با باشگاه صحبت کنم. البته نمی دانم باید با چه کسی صحبت کنم چون تغییرات مدیریتی داشتیم. امیدوارم باشگاه با صحبت هایم نظر موافق خود را اعلام کند.

سرمربی پیکان گفت: با باشگاه مطرح می کنم که اگر نظر مساعد داشته باشند، به نوعی به توافق برسیم و کنار بروم. چون من خصوصیاتی دارم که نمیتوانم تغییر بدهم. شاید با فرد جدیدی بتوانند کار نمایند. البته الان رسما استعفا ننموده ام اما باید با باشگاه صحبت کنم. نتیجه آن هم در ادامه تعیین می گردد. من اذیت شدم و فشار زیادی را تحمل کردم اما متاسفانه احساس می کنم این شرایط بهتر نمی گردد. من نمی توانم در خودم تغییراتی ایجاد کنم. بازیکنان ما چیزی که باید ارائه نمایند، نیستند. آنها باید دلشان با تیم باشد. در نقل وانتقالات بعضی بازیکنان تحت نظر سایر باشگاه ها بودند بعد هم دیگر برای ما بازی نکردند. این موضعی نیست که با آن کنار بیایم. امیدوارم نتیجه تصمیم ما به سود باشگاه تمام گردد.

فرکی در سرانجام بیان نمود: همواره از تیم های تهرانی حمایت نموده ام و به آن ها تعصب دارم. امیدوارم بعد از من کسی بیاید که پیکان را به صندلی واقعی خود برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 722

به "استعفای لفظی سرمربی پیکان، فرکی: بازیکنان مان برای خودشان بازی می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای لفظی سرمربی پیکان، فرکی: بازیکنان مان برای خودشان بازی می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید