افزایش امیدواری به سهمیه بانوان، جایگاه مناسب عسگری و گنج زاده

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، درخشش کاراته کاهای کشورمان در لیگ جهانی سری A در ترکیه، صعود قابل توجه در رنکینگ فدراسیون جهانی را برای آنها به همراه داشت. بر اساس اعلام فدراسیون جهانی طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی در بخش بانوان، امیر مهدی زاده، هامون درفشی پور، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، ذبیح اله پورشیب، مهدی خدابخشی، سجاد گنج زاده و علی اصغر آسیابری در دو بخش بانوان و مردان در میان 10 نفر برتر اوزان خود قرار گرفتند.

افزایش امیدواری به سهمیه بانوان، جایگاه مناسب عسگری و گنج زاده

در رنکینگ جدید مهدی قراری زاده و طراوت خاکسار که مدال طلای لیگ جهانی ترکیه را کسب کردند به ترتیب 5 و 3 پله صعود داشتند. بهمن عسگری و حمیده عباسعلی نیز که دیگر طلایی های این رقابتها بودند با یک پله صعود در اوزان خود به ترتیب در رده های نهم و چهارم ایستادند.

در بخش بانوان و در کاتا انفرادی فاطمه صادقی در رنکینگ المپیکیرتبه 21، نگین باقری در رده 77 و مهسا افسانه در رده 84 جدول قرار دارند. در کومیته وزن اول که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن 50- و 55- کیلوگرم است، طراوات خاکسار با 5 پله صعود در رده 12، سارا بهمنیار در رده 14، و فاطمه چالاکی در جایگاه 81 قرار دارند.

در رنکینگ المپیکی وزن وزن 61- کیلوگرم رزیتا علیپور رتبه 9 و شیما آل سعدی در جای 27 قرار دارند. در 61+ کیلوگرم که ترکیبی از رتبه کاراته کاهای وزن 68-و 68+ کیلوگرم است، حمیده عباسعلی با 9 پله صعود رده هشتم را در اختیار دارد.

در بخش مردان و کاتا انفرادی ابوالفضل شهرجردی در جایگاه 29 و امیربهادر تدین در رده 56 رنکینگ المپیکی کاتای انفرادی مردان قرار دارند. در کومیته وزن 67- کیلوگرم هامون درفشی پور نفر 16، مجید حسن نیا در رده 48 و امیر رضا میرزایی در جای 54 و امیر مهدی زاده در جایگاه 63 قرار دارند.

در رنکینگ المپیکی وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در رتبه سوم قرار گرفته است و علی اصغر آسیابری حایز رتبه 8 است. در وزن 75+ کیلوگرم سجاد گنج زاده رتبه 4، ذبیح اله پورشیب رتبه 7، صالح اباذری رتبه 10، مهدی خدابخشی با رتبه 25 و مهدی قراری زاده در مکان 30 جدول رده بندی را در اختیار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 178

به "افزایش امیدواری به سهمیه بانوان، جایگاه مناسب عسگری و گنج زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش امیدواری به سهمیه بانوان، جایگاه مناسب عسگری و گنج زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید