طراحی سایت: الکسا مجبور به تعطیلی شد؛ انتها رتبه بندی سایت ها

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران : الکسا پس از 25 سال فعالیت به کار خود انتها داد.

طراحی سایت: الکسا مجبور به تعطیلی شد؛ انتها رتبه بندی سایت ها

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

الکسا که پایگاه مخصوص تجزیه و تحلیل و رتبه بندی سایت های اینترنتی جهانست، پس از 25 سال فعالیت به کار خود سرانجام داد.الکسا یکی از زیرمجموعه های هلدینگ آمازون، در بیانیه کوتاه خود به دلایلی که منجر به این تصمیم شده است، اشاره ای نکرد و تنها نوشته است مجبور به اتخاذ این تصمیم سخت شده و ارائه خدمات به کاربران در 25 سال اخیر برایش یک افتخار بوده است.

وب سایت تجزیه و تحلیل ترافیک وب و خدمات مربوط به رتبه بندی سایت های جهان (Alexa) چندی پیش در بیانیه ای اظهار داشت، تصمیم دارد پس از 25 سال فعالیت، اردیبهشت به کار خود سرانجام دهد.سایت الکسا (Alexa) سال 1996 کار خود را به عنوان سایت آنالیزکننده ترافیک وب سایت ها شروع کرد. پس از مدتی فعالیت، رتبه بندی سایت در تمام جهان مورد توجه نهاده شد. سه سال پس از شروع فعالیت، این مجموعه به قیمت 250 میلیون دلار به آمازون فروخته شد.

حالا پس از 25 سال فعالیت و کوشش سایت ها برای این که در رتبه بندی این سایت بتوانند در صدر باشند، الکسا اظهار داشت، اول می 2022 (11 اردیبهشت 1401) به کار خود سرانجام می دهد.الکسا یکی از زیرمجموعه های هلدینگ آمازون، در بیانیه کوتاه خود به دلایلی که منجر به این تصمیم شده است، اشاره ای نکرد و تنها نوشته است مجبور به اتخاذ این تصمیم سخت شده و ارائه خدمات به کاربران در 25 سال اخیر برایش یک افتخار بوده است.در این بیانیه آمده است: بعد از 2 دهه یاری به شما برای آنالیز مخاطبان دیجیتالی شما، این تصمیم سخت را گرفتیم که alexa.com را در تاریخ یک مه 2022 بازنشسته کنیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2176

به "طراحی سایت: الکسا مجبور به تعطیلی شد؛ انتها رتبه بندی سایت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: الکسا مجبور به تعطیلی شد؛ انتها رتبه بندی سایت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید