فرماندار استان کنتاکی: قربانیان گردباد از 100 نفر فراتر خواهد رفت

به گزارش مجله سلنا، فرماندار استان کنتاکی آمریکا اطلاع داد که قربانیان گردباد و طوفان در این استان از 100 نفر فراتر خواهد رفت.

فرماندار استان کنتاکی: قربانیان گردباد از 100 نفر فراتر خواهد رفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اندی بشیر فرماندار کنتاکی شامگاه شنبه (به وقت تهران) اطلاع داد که تعداد قربانیان گرباد و طوفان شدید در غرب این استان از 100 نفر فراتر خواهد رفت.

وی بعلاوه طوفان و گردباد اخیر را ویران نماینده ترین طوفانی توصیف کرد که این استان در طول تاریخ شاهد آن بوده است.

فرماندار استان کنتاکی اوایل روز آدینه نیز به علت خسارت بزرگ ناشی از گردباد در چند شهرستان غربی شرایط اضطراری اظهار داشت. بشیر گفت که گارد ملی به منطقه احضار شده است.

توفانی که از استان تنسی به استان کنتاکی عبور نموده خسارات زیادی وارد کرد. یکی از نیروهای پلیس استان کنتاکی در میفیلد گفت که چندین ساختمان در این منطقه در جنوب غربی استان فروریخته است.

توفان و گردباد بعلاوه اواخر روز آدینه استان های آرکازناس و ایلینوی را در آمریکا در نوردید و به یک خانه سالمندان در شهر مونِت و بعلاوه یک انبار شرکت تجاری آمازون آسیب جدی وارد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بر اثر این توفان ده ها نفر زیر آوار گرفتار شدند و در خانه سالمندان مونت حداقل دو نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

بر اساس گزارش ها، نیروهای امدادی پیروز شدند مجروحان را از زیر آوار ساختمان آسیب دیده خارج نمایند اما اطلاعاتی درباره شرایط جسمانی آن ها مخابره نشده است.

رسانه های محلی می گویند، نیروهای امدادی شهر مونت و بعلاوه نیروهای یاریی از شهر مجاور به محل اعزام شده و مشغول یاری رسانی و آواربرداری هستند. بعلاوه نیروهای امدادی دیگری نیز به انبار شرکت آمازون در 25 مایلی شهر سنت لوئیس اعزام شده اند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2079

به "فرماندار استان کنتاکی: قربانیان گردباد از 100 نفر فراتر خواهد رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار استان کنتاکی: قربانیان گردباد از 100 نفر فراتر خواهد رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید