انتقام هولناک داعش، عکس

به گزارش مجله سلنا، ایرنا نوشت: روزنامه دیلی پست نیجریه روز شنبه گزارش داد که گروه تروریستی داعش در این کشور در آنچه انتقام مرگ ابوبکر البغدادی عنوان نموده، 11 مسیحی را به قتل رساند.

انتقام هولناک داعش، عکس

براساس این گزارش، این گروه تروریستی دیشب با انتشار یک ویدئویی در پایگاه اینترنتی خود امق ادعا کرد که همزمان با تعطیلات عید کریسمس (میلاد حضرت مسیح (ع)) در تلافی قتل البغدادی سرنموده این گروه در مهرماه گذشته در سوریه، 11 مسیحی در بند خود را در نیجریه سر بریده است.

اگرچه در این کلیپ تصویری 56 ثانیه ای که در شبکه های اجتماعی نیز به نمایش در آمده، از هویت قربانیان سخنی به میان نیامده، اما نشان می دهد که داعش ابتدا یکی از این 11 مرد که چشمایشان بسته است را تیرباران نموده و سپس سرهای 10 نفر از آنها که از تن جدا شده را به نمایش می گذارد.

زمان انتشار این فیلم 26 دسامبر (5 دی) است تا ثابت کند که این اتفاق همزمان با عید کریسمس انجام می گیرد.

بر اساس این گزارش، بعد از این اقدام غیرانسانی و خشن علیه قربانیان که در این فیلم ادعا می گردد مسیحی هستند و هفته گذشته در استان شمالی نیجریه بورنو دستگیر شده اند، یک فرد نقابدار ادعا می نماید که این اقدام را به تلافی قتل البغدادی و سخنگوی او در سوریه انجام می دهد.

البغدادی سرنموده داعش و ابوحسن المهاجر سخنگوی داعش در ماه اکتبر (مهرماه) امسال در سوریه توسط نیروهای آمریکایی به قتل رسیدند. بعضی گزارش ها حاکی است که البغدادی قبل از دستگیری خود کشی نموده بود.

در پی کشته شدن سرنموده داعش، این گروه در 22 دسامبر (1 دی) بیان کرد که انتقام کشته شدن رهبرشان را با حملات گسترده در کشورهای مختلف خواهند گرفت.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 643

به "انتقام هولناک داعش، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام هولناک داعش، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید