انفجار 2 منزل مسکونی در کرمان یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش مجله سلنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انفجار 2 منزل مسکونی در این شهر اطلاع داد و تعداد کشته های این حادثه را تا به امروز یک نفر اظهار داشت و گفت: 2 یا سه نفر از ساکنان این 2 منزل همچنان در زیر آوار هستند.

انفجار 2 منزل مسکونی در کرمان یک کشته بر جا گذاشت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمدرسول جهانشاهی بامداد آدینه در مصاحبه با ایرنا بیان کرد: انفجار 2 منزل مسکونی همجوار در منطقه سرآسیاب شهر کرمان در ساعت 10 دقیقه بامداد به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گزارش و بلافاصله چهار اکیپ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه اکنون آتش سوزی ندارد اضافه کرد: جسد یکی از ساکنان این دو منزل تا این لحظه از زیر آوار خارج شده و احتمالا 2 یا سه نفر دیگر همچنان در زیر آوار هستند.

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز از انفجار گاز در 2 منزل مسکونی در سرآسیاب کرمان اطلاع داد و گفت: بلافاصله پس از فراخوان، تیم آنست (سگ های زنده یاب) جمعیت هلال احمر استان کرمان به محل حادثه اعزام شد.

احد شعار اضافه کرد: عملیات جست و جو و نجات امدادگران در محل حادثه همچنان ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1620

به "انفجار 2 منزل مسکونی در کرمان یک کشته بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار 2 منزل مسکونی در کرمان یک کشته بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید