بازی مقابل ذوب آهن سخت است، بعداز 16 روز تعطیلی بازی می کنیم

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، پرویز مظلومی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی در خرمشهر اظهار کرد: جا دارد از شهدای بزرگوار استان خوزستان یاد کنیم. به احترام این عزیزان است که بازی فینال در خرمشهر برگزار می شود.

بازی مقابل ذوب آهن سخت است، بعداز 16 روز تعطیلی بازی می کنیم

وی در ادامه با تبریک پیروزی تیم ملی والیبال مقابل کانادا افزود: ما مجبور شدیم بعد از 16 روز تعطیلی بازی کنیم. لیگ تمام شده و همه به تعطیلات رفتند اما رقیب ما درگیر مسابقات بوده و باید 16 روز بیکار بنشینیم. جالب اینکه آنها طلبکار شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با گلایه از اینکه همه تیم ها مشغول یارگیری هستند اما ما بازی داریم گفت: تیم ما از شرایط مسابقه خارج شده و اگر کسی قرار است معترض باشد، ما هستیم. در هر صورت به نظر سازمان لیگ احترام می گذاریم و به کمک هواداران سعی داریم بازی را ببریم و قهرمان شویم.

مظلومی اضافه کرد: بازی بسیار سختی است، ذوب آهن کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد اما تیم ما هم برای بازی مهم امروز آماده است.

وی شرح داد: جمع کردن تیم بسیار سخت بود. به جز خسرو و سجاد مصدومان دیگر رسیدند .

مظلومی با بیان اینکه شرایط برای ما عادلانه نیست افزود: دوست داشتیم همه بازیکنان ذوب آهن بیایند، این حرف ها بهانه جویی است و همیشه عادت کرده ایم فرار روبه جلو کنیم. حرف هایی که دوستان می زنند، درست نیست، ناعادلانه برای ما است که 16 روز هیچ بازی انجام ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر سوم خرداد بازی می کردیم، برایمان بهتر بود. زمان کمتری استراحت می کردیم و از فضای مسابقات خارج نمی شدیم. البته خداراشکر ذوب آهن به دور بعد صعود کرد. جام حذفی باید قبل از سرانجام لیگ تمام شود. وقتی فاصله بیفتد، باعث بی انگیزگی بازیکنان می شود. دست ما بسته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 436

به "بازی مقابل ذوب آهن سخت است، بعداز 16 روز تعطیلی بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مقابل ذوب آهن سخت است، بعداز 16 روز تعطیلی بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید