ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی قزوین

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران/قزوین رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز شنبه هفت فروردین ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت را در راستا رفت و برگشت محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته آدینه 6 فروردین بار برگشت در محورهای استان سنگین بود و در تمامی محورها و آزادراه های از جمله قزوین- زنجان،قزوین- تهران حوالی نیروگاه شهید رجایی و قزوین- رشت بار ترافیکی پرحجمی را شاهد بودیم و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامد و تصادفی رخ نداد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس برای نظم بخشی به ترافیک در جاده ها حضور دارد، اعلام کرد: امروز شنبه هفت فروردین ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت را در جهت رفت و برگشت محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم؛ ترافیک روان است به لحاظ کرونا و حجم ترافیک محدودیتی در تردد قائل نشدیم. احتمالاً برای روزهای 12 و 13 فروردین برای کامیون ها و خودروهای سنگین محدودیت قائل خواهیم شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد: طی 11 روز نخست سفرهای نوروزی میانگین تردد در قزوین نسبت به مدت مشابه در نوروز 99 حدود 150 درصد افزایش و نسبت به نوروز 98 حدود 20 درصد کاهش داشته است. برای اعلام آمار کشته های تصادفات باید آمار جمع بندی گردد، در روزهای نخست تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی را شاهد بودیم اما آمار تصادفات نسبت به سال گذشته تفاوت چشمگیری نداشته است.

وی در مورد محدودیت ها مقطعی کرونایی مطرح کرد: روز گذشته آدینه 6 فروردین در ستاد شهرستانی تصمیماتی مقطعی گرفته شد و با توجه به شرایط کرونایی از ورود پلاک های غیربومی در 2 نقطه روستایی جلوگیری شد.

ذاکری منش اعلام کرد: در سه روز گذشته خوشبختانه حوادث ناگواری در محورهای مواصلاتی استان نداشتیم بنابراین توصیه می گردد رانندگان در جهت رفت و برگشت از عجله بپرهیزند و سفر خود را مدیریت نمایند، همچنین رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی در آزادراه ها از توقف در حاشیه آزادراه خودداری نمایند و تنها در استراحتگاه های بین راهی توقف داشته باشند و به هیچ عنوان از تلفن همراه حین رانندگی استفاده ننمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1699

به "ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید