ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان؛ بازگشت به 2-4-4!

به گزارش مجله سلنا، در چارچوب مسابقات هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال به عنوان نماینده ایران در گروه C باید از ساعت 00:45 بامداد فردا برابر الاهلی عربستان به میدان برود. استقلال با تساوی و الاهلی با رجحان به این دیدار پا گذاشته اند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان؛ بازگشت به 2-4-4!

الاهلی که بازی رفت مقابل آبی ها را با شکست 5 بر دو پشت سر گذاشته بود، مقابل الدحیل در هفته دوم به تساوی رسید، اما در رفت و برگشت الشرطه را شکست داد تا به همراه استقلال اکنون دیگر تیم 7 امتیازی گروه باشد.

برابری امتیازات دو تیم موجب شده تا سخت ترین شرایط برای صعود در گروه مرگ شکل بگیرد و به همین دلیل کسب سه امتیاز این مصاف برای استقلال و الاهلی بیشترین اهمیت را دارد. کننده البته برای این بازی حساس البته دو مهره اصلی خود را در اختیار ندارد.

بازی سخت مقابل الدحیل علاوه بر از دست رفتن دو امتیاز مهم، شیخ دیاباته و محمد نادری را با آسیب دیدگی رو به رو کرد تا این بازیکنان مصاف برگشت با الاهلی را از دست بدهند و انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی را برای فرهاد مجیدی با چالش همراه کنند.

ترکیب استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان در بازی نخست مقابل الاهلی را رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی تشکیل دادند.

در بازی دوم مقابل الشرطه مرادمند، رضاوند و دیاباته در ترکیب جانشینی غلامی، مهری و مطهری شدند. برای بازی با الدحیل وریا غفوری و هروویه میلیچ نیمکت نشینی شدند تا احمد موسوی و مطهری به ترکیب ملحق شوند. در دومین مسابقه با الدحیل، عارف غلامی، مهدی مهدی پور و وریا غفوری جانشین ریگی، موسوی و مرادمند شدند. اکنون ترکیب باید دوباره دستخوش تغییر شود.

در پست دروازه بان بعید است که مجیدی تغییری داشته باشد و مظاهری که در تیم تورنمنت اشتباه عجیبی نداشته برابر الاهلی برای پنجمین بار در مسابقات آسیایی پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

در خط دفاعی به نظر می رسد مرادمند دوباره استراحت کند و غلامی به جای تو در کنار وریا غفوری، سیاوش یزدانی و هروویه میلیچ بازی کند. میلیچ در سمت چپ دفاع جانشین نادری مصدوم می شود.

با توجه به اینکه دیاباته از خط حمله در این بازی غایب است، قابل پیش بینی است که مجیدی به آرمان رمضانی به عنوان مهاجم ثابت بازی نمی دهد تا در تقابل با الاهلی سه مهاجم داشته باشد و بنابراین چهار هافبک برابر کننده عربستان محتمل تر است. به همین ترتیب مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی چهار بازیکنی هستند که احتمال حضورشان در ترکیب اصلی از سایر بازیکنان بیشتر است.

امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی هم در این بازی دو مهاجم آبی ها خواهند بود که در مسابقات قبلی هم در گلزنی و هم ارسال پاس گل عملکرد مناسبی داشته اند و در غیاب دیاباته برای این جدال سخت در دسترس هستند؛ بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1762

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان؛ بازگشت به 2-4-4!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان؛ بازگشت به 2-4-4!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید