جایزه ملک الشعرای بهار فراخوان داد

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیرخانه چهارمین جشنواره انجمن های ادبی برای دریافت طرح های قابل اجرا در سال 1400 فراخوان داد. این طرح ها الزاما باید قابلیت اجرا در فضای مجازی را داشته باشند.

جایزه ملک الشعرای بهار فراخوان داد

در متن این فراخوان آمده است: جشنواره انجمن های ادبی با نام جایزه ملک الشعرای بهار، از اردیبهشت 1396 با هدف حمایت از طرح ها و فعالیت های موثر و خلاقانه انجمن های ادبی آغاز به کار کرده است.

این جشنواره هرساله هم زمان با برگزاری مجمع عمومی انجمن های ادبی برگزار می شد اما امسال به دلیل محدودیت های کرونایی برگزاری مجمع عمومی به زمان دیگری موکول شده است.

آیین پایانی چهارمین دوره جایزه ملک الشعرای بهار نیمه اول خرداد 1400 و پس از بررسی طرح ها از سوی کارگروه اجرایی امور انجمن های ادبی به صورت مجازی برگزار و در این مراسم از انجمن های برگزیده تقدیر خواهد شد.

کدام انجمن ها می توانند در جشنواره شرکت کنند؟

انجمن هایی که تا تاریخ انتشار فراخوان پیروز به دریافت شناسه از سامانه امور انجمن های ادبی به نشانی hlclubs.ir شده اند واجد شرایط شرکت در این جشنواره هستند.

چه آثاری در دبیرخانه جشنواره پذیرش می شود؟

در این دوره از جشنواره انجمن ها در بخش طرح پیشنهادی برای سال 1400 با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

طرح های پیشنهادی باید در یکی از زمینه های محتواییِ ادبیات خلاق، شعر، داستان و مستندنگاری یا نقد ادبی باشد. هر انجمن می تواند فقط یک طرح ارسال کند.

طرح ها باید در قالب یک متن کوتاه (حداکثر 500 کلمه) و شامل اطلاعات مختصری از برنامه همچون: عنوان برنامه، هدف، زمان (پیشنهادی) برگزاری، (پیش بینی) هزینه های برگزاری، جزییات برنامه و... باشد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ادامه منع حضور به صورت فیزیکی در عرصه عمومی، طرح های پیشنهادی امسال حتما باید قابلیت اجرا در فضای مجازی را داشته باشند. از این رو دبیرخانه از پذیرش طرح هایی که امکان اجرا در فضای مجازی را ندارد، معذور است.

نحوه ارسال طرح

- انجمن ها می توانند طرح های پیشنهادی سال 1400 خود را از طریق صفحه انجمن در سامانه امور انجمن های ادبی به نشانی HLClubs.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. ارسال اثر با هر شیوه ای به جز شیوه یادشده پذیرفته نخواهد بود.

مهلت ارسال طرح

- آخرین مهلت ارسال طرح ساعت 24 روز جمعه بیست وچهارم اردیبهشت 1400 خواهد بود.

شماره تماس: 66966152

داخلی 428 مسئول امور انجمن های ادبی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1798

به "جایزه ملک الشعرای بهار فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ملک الشعرای بهار فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید