جدیدترین پاورکرافت الکتریکی دنیا رونمایی شد ، دارای نمایشگر 4K و چراغ های LED

به گزارش مجله سلنا، جدیدترین پاورکرافت الکتریکی دنیا رونمایی شد. این پاورکرافت یکی از ایده های جذاب برای افرادی است که به ورزش های آبی علاقه مندند.

جدیدترین پاورکرافت الکتریکی دنیا رونمایی شد ، دارای نمایشگر 4K و چراغ های LED

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از افرادی که به ورزش های آبی علاقه مندند با پاورکرافت آشنایی دارند. اکنون جدیدترین مدل پاورکرافت توسط گروه نکولاموتورز طراحی شده است.

این کشتی جذاب دارای صفحه نمایش 4k و سیستم کروز کنترل است. این پاورکرافت دارای نمایشگر 12 اینچی ضد آب، صفحه نمایش 4K در داشبورد، چراغ های LED در جلو و عقب و حتی کنترل کروز است.

اردن دارلینگ، معاون بخش محصولات جدید نیکولا، در این خصوص گفت: این کشتی تفریحی ترکیبیست از تکنولوژی و سازگاری با محیط زیست. هنوز در خصوص قیمت این پاورکرافت اطلاعاتی در دسترس نیست اما انتظار میرود که این پاورکرافت موسوم به WAV در اوائل 2020 به فروش برسد.

شرکت نیکولا از سال 2017 روی پاورکرافت هایی که با انرژی الکتریسیته کار می نمایند، برنامه ریزی نموده است و اکنون بخشی اختصاصی برای محصولات چند منظوره الکتریکی ایجاد نموده است.

افزون بر پاورکرافت مذکور، شرکت نیکولا هم اکنون یک خودرو چهارچرخ نیز طراحی نموده است. این خودرو 590 اسب بخار قدرت دارد و تا 150 مایل را می راند نیکولا اعلام نموده این وسیله نقلیه تا سال 2021 با قیمت پایه 80،000 دلار روند فروش خود را شروع خواهد نمود.

اگرچه نیکولا هم اکنون به ساخت خودرو و پاورکرافت می پردازد، اما تمرکز اصلی این شرکت ساخت باتری هیدروژنی است.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 144

به "جدیدترین پاورکرافت الکتریکی دنیا رونمایی شد ، دارای نمایشگر 4K و چراغ های LED" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پاورکرافت الکتریکی دنیا رونمایی شد ، دارای نمایشگر 4K و چراغ های LED"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید