جزئیات نخستین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی ، زمان مزایده خودروهای سواری اعلام شد

به گزارش مجله سلنا، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به جزئیات نخستین حراج خرده فروشی این سازمان که از دیروز شروع شده است، گفت: مزایده خودروهای سواری در تیرماه برگزار خواهد شد.

جزئیات نخستین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی ، زمان مزایده خودروهای سواری اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، سید عبدالمجید اجتهادی در آیین رونمایی و برگزاری نخستین حراج خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، درباره این حراج و تفاوت آن با مزایده های برخط اظهارکرد: این حراج از روز گذشته شروع شده است و مردم می توانند تا روز سه شنبه هفته جاری (نهم خرداد ماه) کالاهای موجود در حراج را مشاهده نمایند و از روز سه شنبه ساعت 8 صبح تا ساعت 20 همان روز زمان ارائه پیشنهاد و رقابت فراهم خواهد شد.

وی اضافه نمود: از ویژگی های این حراج تعیین و شفاف بودن قیمت های پیشنهادی متقاضیان در هر حراج، بازگرداندن مبلغ پایه به عنوان ودیعه حداکثر تا 24 ساعت، فاقد اشکال و ایراد بودن کالاهای عرضه شده در حراج و غیره است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به این سئوال درباره اینکه آیا با توجه به تعیین بودن قیمت های پیشنهادی این امکان برای سودجویان و دلالان فراهم می گردد که با پیشنهاد قیمت های بالا بتوانند این کالاها را جمع آوری و با قیمت بالاتر در بازار به فروش برسانند؟ اظهار کرد: اساساً با توجه به اینکه برخلاف مزایده ها پاکت های دربسته وجود ندارد و قیمت ها به صورت آشکار و اعیان قابل مشاهده برای عموم مردم است، رقابت شفاف و سالم تری در این حراج وجود دارد و مردمی که می خواهند این کالا را برای خودشان خریداری نمایند آن را با قیمت حاشیه بازار می خرند و همین مسئله سبب می گردد تا دست دلالان و واسطه ها قطع گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2381

به "جزئیات نخستین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی ، زمان مزایده خودروهای سواری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نخستین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی ، زمان مزایده خودروهای سواری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید