حضور تویوتا کرولا کراس تازه در ژاپن

به گزارش مجله سلنا، تویوتا کرولا کراس نو از امروز در ژاپن با کمی تفاوت نسبت به نسخه جهانی، در دسترس است.

حضور تویوتا کرولا کراس تازه در ژاپن

به گزارش خبرنگار ، به نقل از موتور وان، تویوتا کرولا یکی از محبوب ترین خودرو های دنیا در طول سالیان گذشته است و تا به امروز بیش از 50 میلیون فروش داشته است و اکنون هم یک کراس اوور نو و براق در حال اضافه شدن به این خانواده است.

تقریبا یک سال قبل دو کراس اوور کامپکت تقریبا یکسان برای تایلند و آمریکا معرفی گردید و نسخه ژاپنی معرفی گردیده امروز هم با آن طراحی (به خصوص در نمای جلو) کمی فرق دارد.

چراغ های جلو نه تنها گرافیک متفاوتی دارند، بلکه نسخه JDM (بازار داخلی ژاپن) دارای یک جلوپنجره کوچک مشبک است. اما جلوپنجره اصلی به پایین تر منتقل شده است.

فضای داخلی به استثنای طرح فرمان، به نظر می رسد با کرولا کراس نسخه دنیای یکسان است. نسخه ژاپنی از موتور هیبریدی برقی و بنزینی 1.8 لیتری استفاده می نماید.

قیمت ها از 1،999،000 ین (حدود 18،150 دلار) برای مدل پایه بنزینی آغاز می گردد و تا 3،199،000 ین (29،100 دلار) برای نسخه هیبریدی AWD افزایش می یابد.

مدل JDM از امروز به فروش می رسد و صرف نظر از خرید مستقیم، به وسیله سرویس اشتراک Kinto One هم تنها با پرداخت 27، 390 ین (250 دلار) در ماه، با مالیات و هزینه بیمه قابل دسترس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1926

به "حضور تویوتا کرولا کراس تازه در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تویوتا کرولا کراس تازه در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید