جشنواره فیلم تورنتو برندگانش را شناخت

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که فیلم بازی تقلید به عنوان برنده جایزه منتخب مردم جشنواره بین المللی فیلم تورنتو انتخاب شده، اکنون این فیلم می تواند خود را به اسکار نزدیکتر احساس کند.

جشنواره فیلم تورنتو برندگانش را شناخت

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جایزه منتخب مردم جشنواره فیلم تورنتو از اهمیت زیادی برخوردار است و معمولا فیلم برنده این جایزه با دریافت آن در دوری از جوایز مختلف که از این پس می آیند قرار می گیرد. سال پیش نیز 12 سال یک برده ابتدا این جایزه را از جشنواره تورنتو دریافت کرد و به دنبال موفقیت های بعدی انتها اسکار را از آن خود کرد. زیبای آمریکایی، میلیونر زاغه نشین و کتابچه بارقه امید نیز همین جهت را طی کردند.

این فستیوال که دیشب به کارش سرانجام داد، این درام را که بندیکت کامبربچ بازیگر بریتانیایی در آن در نقش یک رمزگشا بازی نموده به عنوان برنده انتخاب کرد. بازی تقلید که درامی از جنگ جهانی دوم به کارگردانی مورتن تیلدوم است، 21 نوامبر اکران می گردد.

کامرون بیلی مدیر هنری جشنواره فیلم تورنتو با تجلیل از این فیلم و کارگردانش آن را بیان کننده روایتی جذاب از زندگی آلن تورینگ نابغه ریاضی خواند و از او به عنوان پدر کامپیوتر تقدیر کرد.

فیلم یاد دریافت رانندگی به کارگردانی ایزابل کوییکست در کنار بازیگران دیگری چون پاتریشیا کلارکسون و بن کینگزلی به عنوان برنده دوم انتخاب شد.

عاج فیل فیلمی کمدی ترسناک از کوین اسمیت درباره یک قاتل سریالی که طعمه هایش را به فیل دریایی تبدیل می نماید فیلم سوم منتخب مردم شد. این فیلم از 19 سپتامبر اکران عمومی خود را شروع می نماید.

اورن موورمن کارگردان زمان خارج از ذهن با بازی ریچارد گیر در نقش یک مرد بی خانمان نیز با دریافت جایزه فیپرشی هیات داوران انتخاب شد.

ماکسیم گیروکس با فیلم فلیکس و میرا از سوی داوران به عنوان بهترین فیلم کانادایی سال معرفی گردید.

فهرست کامل برندگان جشنواره بین المللی فیلم تورنتو چنین است:

برنده جایزه منتخب مردم: بازی تقلید به کارگردانی مورتن تیلدوم

برنده جایزه منتخب مردم، نفر دوم: یاد دریافت رانندگی به کارگردانی ایزابل کوییکست

برنده جایزه منتخب مردم، نفر سوم: سن وینسنت به کارگردانی تئودور ملفی

مستند برنده جایزه منتخب مردم: دیوهای آنتونوف به کارگردانی هجوج کوکا

برنده جایزه منتخب مردمی مدنس میدنایت: در دل سایه ها چه کار می کنیم به کارگردانی تایکا واتیتی و جمانی کلمنت

برنده جایزه منتخب مردم مدنس میدنایت، نفر دوم: عاج فیل به کارگردانی کوین اسمیت

جایزه نتپاک برای فیلم آسیایی : مارگاریتا با یک نی به کارگردانی شونالی بوس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 723

به "جشنواره فیلم تورنتو برندگانش را شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فیلم تورنتو برندگانش را شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید