برترین سوغاتی های کشور تایلند

به گزارش مجله سلنا، بازارهای رنگارنگ تایلند به قدری مجذوب کننده هستند که هر گردشگری را جذب خود نموده و به سمت خرید سوغاتی می کشاند. این بازارها سوغاتی های مختلفی را می فروشند که آنالیز می کنیم.

برترین سوغاتی های کشور تایلند

بازارهای تایلند برای خرید سوغاتی ها، بسیار مقرون به صرفه و مجذوب نماینده هستند و مسافران را جذب خود می نمایند. در صورتی که قصد سفر به تایلند و خرید سوغاتی را دارید این مطلب را تا خاتمه بخوانید تا برترین محصولات این کشور را بشناسید. در ادامه سوغاتی های معروف تایلند را با قیمت حدودی آن بیان می کنیم تا بیشتر با سوغاتی های تایلند آشنا شوید.

ابریشم معروف تایلندی

ابریشم تایلند معروف است و این کشور به نوعی منبع ابریشم محسوب می گردد. در نتیجه شما می توانید انواع محصولات و لباس های ابریشمی از روسری گرفته تا پیراهن، کیف پول و حتی بالش ابریشمی را از تایلند تهیه کنید. اگر در پی خرید یک سوغاتی خاص و ارزشمند از تایلند هستید، ما به شما توصیه می کنیم که سراغ ابریشم تایلندی بروید.

البته این را در نظر داشته باشید که ابریشم تقلبی نیز در تایلند زیاد است و در نتیجه باید حواستان را جمع کنید تا ابریشم خوبی را از بازارهای محلی تایلند تهیه کنید. اگر در پی خرید ابریشم اعلا هستید، بهتر است که به فروشگاه های موجود در فرودگاه بانکوک یا به مغازه های واقع شده در محله چاینا تاون بانکوک سر بزنید. خوبی این سوغاتی در تایلند به این است که تنوع زیادی دارد و شما می توانید با بودجه 125 بات تا 5300 بات، یک سوغاتی ابریشمی خوب را از تایلند تهیه کنید.

اگر در پی سفر مقرون به صرفه به تایلند هستید، به شما رزرو پکیج تور تایلند را پیشنهاد می دهیم. در پکیج تور تایلند می توانید از باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک و دریم ورلد تماشا نمایید. در پوکت نیز می توانید از فیل سواری لذت ببرید.

ابریشم تایلندی

خرید ادویه در تایلند

خانم ها به طور معمول از خرید ادویه های تایلندی در تور تایلند استقبال می نمایند. اگر شما هم شیفته طعم و مزه غذاهای تایلندی شدید و دوست داشتید که در زمان برگشت، آن طعم ها را بازسازی کنید، بهتر است که برای خودتان ادویه های تایلندی تهیه کنید. ضمناً اگر دوست دارید که دوستان و آشنایانتان در ایران نیز این طعم ها را بچشند، ایده خوبی است که ادویه های این کشور را به عنوان سوغاتی از تایلند تهیه کنید. تنوع ادویه ها در تایلند زیاد است و در نتیجه هر کسی می تواند بسته به ذائقه خودش، ادویه محبوبش را در یکی از بازارهای محلی تایلند پیدا کند و آن را بخرید. البته این را هم بگوییم که که ادویه های محله لیتل ایندیا یا محله هندی ها و همین طور ادویه های بازار چاتوچاک در بانکوک از هر جای دیگری در تایلند بهتر است. در خصوص قیمت ها نیز باید این را بدانید که قیمت ادویه های تایلندی از حدود 10 بات آغاز می گردد و تا 300 بات نیز بالا می رود.

انواع لوازم اسپا در تایلند

حتما شما هم تعریف ماساژهای تایلندی را شنیده اید و این را می دانید که ماساژ و اسپا در تایلند بسیار محبوب است. در نتیجه جای تعجب ندارد، اگر بگوییم که محصولات اسپا و ماساژ در تایلند زیاد است. اگر اهل ماساژ هستید یا دوست دارید که حس و حال آرامش بخش را به عزیزانتان در ایران هدیه کنید، می توانید انواع روغن های ماساژ، شمع های خوش عطر و بو و یا هر محصول اسپای دیگری را از تایلند به عنوان سوغاتی بخرید. قیمت محصولات اسپادر تایلند بین 40 تا 1000 بات است و در نتیجه شما با هر بودجه ای می توانید این سوغاتی را از تایلند تهیه کنید. برترین محصولات اسپا در تایلند را می توانید از سوپرمارکت ها و هایپرمارکت های زنجیره ای مثل تاپ تهیه کنید.

صابون های زیبا و دکوری تایلند

در بازارهای تایلند هر چقدر که بخواهید، انواع صابون های زیبا و دکوری برای فروش موجود هستند. صابون های تایلندی در شکل ها، ابعاد و سبک های مختلف فراوری می شوند و گزینه های خوبی برای سوغاتی تایلند هستند. قیمت صابون های معطر و تزئینی در تایلند از 80 بات تا 200 بات است و شما می توانید برترین هایشان را در یکشنبه بازار چیانگ مای پیدا کنید.

کیف های با کیفیت در صنایع دستی تایلندی

در تایلند کیف های دست دوز زیادی وجود دارد. این کیف ها در ابعاد مختلف و برای کاربری های متعدد فراوری می شوند و معمولا بسیار زیبا هستند. قیمت این کیف های دست دوز بین 100 تا 800 بات است و بسیار هم ماندگار هستند. اگر در پی خرید کیف های صنایع دستی در تایلند هستید، ایده خوبی است که به محله چینی ها در بانکوک یا بازار چاتوچاک بروید یا از مراکز خریدی همانند پلاتینوم مال تماشا کنید.

کیف های رنگارنگ تایلندی

کلام خاتمهی

به طور خلاصه تایلند به ابریشم و پارچه های زیبا معروف است. مطمئن شوید که از بازارها برای محصولات ابریشم با کیفیت بالا بازدید می کنید. به عنوان سوغاتی نیز محصولاتی مانند میز و کیف هایی که در رنگ ها و طرح های روشن برای خانواده و دوستان ارائه می شوند، توصیه می گردد. برای سفر تابستانی مقرون به صرفه و رزرو تور تایلند تابستان 1401 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

برترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! به وسیله آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور مقرون به صرفه داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط دنیا سفر کنید. بعلاوه با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. کوشش ما در آژانس مهرپرواز این است تا برترین هتل ها و اقامتگاه ها را با برترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

منبع: فوت و فن
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2259

به "برترین سوغاتی های کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سوغاتی های کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید