خبرنگاران مصدومان حادثه انفجار چرداول ایلام به 217 نفر رسید

به گزارش مجله سلنا، ایلام - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مصدومیت 217 نفر در اثر حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول این استان خبر داد.

خبرنگاران مصدومان حادثه انفجار چرداول ایلام به 217 نفر رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان گفت: پس از وقوع حادثه انفجار گاز کلر در این روستا، توسط بالگرد اورژانس هوایی و آمبولانس های فوریت پزشکی 91 نفر از مصدومان به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام اعزام و بستری شدند.

وی افزود: همچنین 15 نفر از مصدومان در بیمارستان امام علی(ع) سرابله مراحل درمان آنان در حال طی شدن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: از 217 نفر مصدوم این حادثه، تعداد 106 نفر در بیمارستان های امام علی(ع) سرابله و بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام بستری شده و مابقی نیز به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده اند.

دکتر کریمیان گفت: پس از وقوع این حادثه بیمارستان های تابعه استان به حالت آماده باش کامل درآمدند و بخش اعظم مصدومان به بیمارستان امام خمینی(ره) در مرکز استان اعزام شدند.

وی یادآور شد: در جریان این حادثه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام برای پذیرش و درمان مصدومان تخلیه شده و پزشکان آنکال و پرسنل غیرشیفت نیز به دلیل کثرت مصدومان به بیمارستان فراخوانده شدند.

حادثه انفجار ظهر امروز جمعه 14 شهریورماه در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول استان ایلام ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری راننده تریلر حمل کننده کپسول بوده که خوشبختانه تا به امروز هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1146

به "خبرنگاران مصدومان حادثه انفجار چرداول ایلام به 217 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصدومان حادثه انفجار چرداول ایلام به 217 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید