خبرنگاران میزبان برندهای مطرح مد و پوشاک ایرانی
به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران پس از گذشت یک سال و نیم از شروع فعالیت تخصصی خود در حوزه مد و فشن، برای توسعه همکاری خود با طراحان و تولیدکنندگان ایرانی، برنامه های تازه ای دارد تا به این وسیله دسترسی مشتریان ایرانی را به تولیدات ملی در این حوزه افزایش دهد.

در این راستا فراوریکنندگان و صاحبان برندهای ایرانی مد و پوشاک، بازدیدی رسمی و مفصل از مرکزپردازش کالای گروه دیجی کالا -بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز پردازش کالای خاومیانه و شمال آفریقا- داشتند.
در طول این بازدید، فراوریکنندگان ایرانی پوشاک از نزدیک با فرآیند پیشرفته و به روز نگه داری، طبقه بندی، جداسازی، ایمنی و ارسال کالا به مشتریان در مرکز پردازش دیجی کالا آشنا شدند.
خبرنگاران با معرفی بهتر و دقیق تر خود به فراوریکنندگان ایرانی، زمینه ای مناسب برای افزایش همکاری خود با صاحبان کسب و کارهای مد و پوشاک ایجاد کرد. هدف اصلی خبرنگاران از توسعه همکاری های دوسویه خود با فراوریکنندگان ایرانی پوشاک، حمایت از فراوریات ایرانی و افزایش فروش این محصولات به وسیله ابزارهای موجود است.
خبرنگاران با داشتن تخصص در ارائه محصولات مرتبط با مد و پوشاک و با تکیه بر تجربیات دیجی کالا در زمینه فروش اینترنتی کالا، امروز به ابزاری کارآمد برای ارائه محصولات این حوزه تبدیل شده و توانسته با ارائه خدمات مناسب و باکیفیت توجه و اعتماد مشتریان ایرانی را جلب کند.
به این ترتیب فروشگاه تخصصی مد و پوشاک خبرنگاران در حال حاضر به عنوان بستری مناسب برای معرفی برندهای ایرانی و توسعه دسترسی به محصولات این برندها، حمایت از فراوریکنندگان داخلی را یکی از رسالت های اصلی خود می داند.
ایجاد شرایط بهتر برای فراوریکنندگان ایرانی جهت حضور فعال تر در خبرنگاران، با این هدف صورت می گیرد که این فراوریکنندگان سهم بیشتری از فروش را در خبرنگاران به خود اختصاص دهند.
خبرنگاران برای حمایت از کالای ایرانی و ارائه محصولات ساخت ایران، تنها به افزایش تعداد برندهای ایرانی تکیه ندارد بلکه کوشش می نماید با شناسایی فراوریکنندگان باکیفیت ایرانی و کشف برندهای نوپا با توجه به عملکرد و توانایی آن ها، برترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
بعلاوه بسترهای مناسب خبرنگاران ، ویترینی حرفه ای و کارآمد برای برندهای شناخته شده ای است که مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفته است.
خبرنگاران با افزایش دسترسی ایرانیان به محصولات و فراوریات داخلی مد و پوشاک و ایجاد امکان فروش بیشتر این محصولات، به توسعه فعالیت فراوریکنندگان ایرانی و حمایت از طراحان داخلی یاری می نماید.
نتیجه این امر آن است که برندهای ایرانی، هر روز امکان بیشتری برای پیشرفت، افزایش فراوری باکیفیت تر و رقابت با برندهای مشابه غیرایرانی خواهند داشت.
منبع: دیجی استایل