دانشگاه علامه ساخت خوابگاه متاهلی را در دستور کار خود قرار داد، لطیفی: خوابگاه های دانشگاه در فضای 2 هکتاری تجمیع می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله سلنا، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با شروع پروژه جدید تجمیع خوابگاه های دانشگاه ساخت خوابگاه متاهلی را در دستور کار داریم.

دانشگاه علامه ساخت خوابگاه متاهلی را در دستور کار خود قرار داد، لطیفی: خوابگاه های دانشگاه در فضای 2 هکتاری تجمیع می گردد خبرنگاران

لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد خوابگاه متاهلی گفت: اگر طرح تمرکز خوابگاه های دانشگاه انجام گردد، ساخت خوابگاه متاهلی را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: بخشی از این فضا به خوابگاه متاهلی اختصاص پیدا نموده و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم این کار را انجام بدهیم.

لطیفی افزود: فعلا مسائل مجوز شهری را دریافت نکردیم و بلافاصله پس از صدور مجوز ساخت این خوابگاه ها شروع می گردد این خوابگاه ها نزدیک دانشکده تربیت بدنی و در مساحتی حدودا 2 هکتارساخته خواهد شد.

وی در مورد هزینه های ساخت خوابگاه ها گفت: هزینه ها بر اساس مجوز پیش بینی خواهد شد و امیدواریم در سال جدید بتوانیم این پروژه را شروع کنیم. همچنین مشارکت خیرین را هم در این پروژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1698

به "دانشگاه علامه ساخت خوابگاه متاهلی را در دستور کار خود قرار داد، لطیفی: خوابگاه های دانشگاه در فضای 2 هکتاری تجمیع می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه علامه ساخت خوابگاه متاهلی را در دستور کار خود قرار داد، لطیفی: خوابگاه های دانشگاه در فضای 2 هکتاری تجمیع می گردد خبرنگاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علامه ساخت خوابگاه متاهلی را در دستور کار خود قرار داد، لطیفی: خوابگاه های دانشگاه در فضای 2 هکتاری تجمیع می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید