دانشگاه پیغام نور پذیرای همه داوطلبان؛ حتی کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند

به گزارش مجله سلنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور گفت: دانشگاه پیغام نور، سال جاری در تمامی گروه های آزمایشی؛ علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر پذیرای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه است.

دانشگاه پیغام نور پذیرای همه داوطلبان؛ حتی کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نورگفت: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیغام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.

وی اضافه نمود: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند می توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیغام نور ویژه مهرماه سال 98 ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 17 بهمن ماه 97 به وسیله سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، آن دسته از متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور هستند می توانند با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1398 در سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

محسنی مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون(صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) را تا 6 شهریورماه سال 98 عنوان نمود و گفت: علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیغام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

وی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیغام نور گفت: این دانشگاه به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، شیوه آموزش نیمه حضوری و الکترونیکی دانشگاه پیغام نور بهترین فرصت تحصیل را به ویژه برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی یادآور شد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمونهای آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیغام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می نماید.

لازم به ذکر است، همه داوطلبان می توانند به وسیله لینک های موجود در متن خبر در پرتال دانشگاه پیغام نور به نشانی www.pnu.ac.ir به دفترچه راهنمای ثبت نام، سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین اطلاعیه سازمان سنجش دسترسی یابند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 221

به "دانشگاه پیغام نور پذیرای همه داوطلبان؛ حتی کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه پیغام نور پذیرای همه داوطلبان؛ حتی کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید