دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی البرز 2 جایزه ملی ایثار را کسب کردند

به گزارش مجله سلنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج از کسب 2 جایزه ملی ایثار توسط دانشجویان این دانشگاه اطلاع داد.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی البرز 2 جایزه ملی ایثار را کسب کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از کرج، محمدحسن برهانی فر درباره جزئیاتی از حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در جشنواره ملی ایثار اظهار کرد: بیش از 20 دانشجوی این دانشگاه اسناد و مدارک خود را برای شرکت جشنواره ارسال کردند که در مرحله انتخاب استانی هفت نفر انتخاب و برای شرکت در جشنواره ملی معرفی شدند.

این مسئول اضافه نمود: در این میان ایوب سلطانی دانشجوی دکتری تخصصی رشته باغبانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و عبدالمحمد مقتدایی راد دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد پیروز به کسب رتبه نخست کشوری شدند.

وی با تبریک به این دانشجویان و خانواده عظیم شاهد و ایثارگران استان البرز اضافه نمود: این دانشجویان عضو خانواده دانشجویان شاهد و ایثارگر استان البرز بوده و مراحل ثبت نام، تشکیل پرونده و انجام امور مربوط به شرکت در جشنواره ملی ایثار را با هماهنگی مدیریت امور شاهد و ایثارگران واحد کرج انجام داده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به لغو مراسم اختتامیه جشنواره ملی ایثار سال 98 در اسفند 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: این جشنواره با هدف پاسداشت و تجلیل برترین های علمی، آموزشی و فرهنگی و در راستای تقویت و ایجاد انگیزه و فراهم آوردن زمینه های پرورش و رشد استعدادهای علمی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر ممتاز، خلاق و نوآور، توسعه و تعمیق روحیه علم آموزی، تداوم ایفای نقش ایثارگران در عرصه دانش و فناوری و ارج نهادن به ممتازان شاهد و ایثارگر در اسفند هرسال برگزار می گردد.

فرایند انتخاب برگزیدگان جشنواره ملی ایثار

برهانی فر ادامه داد: این جشنواره آموزشی و تحصیلی به همه مقاطع تحصیلی شامل دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم زیر پوشش وزارت آموزش و پرورش، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها، مؤسسات و مراکز آموزشی زیر پوشش وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در حوزه های علمیه سراسر کشور می پردازد.

وی با تشریح فرایند انتخاب برگزیدگان مطرح نمود: پس از تشکیل کمیته علمی جشنواره در هر دستگاه آموزشی، انتخاب استانی و سپس انتخاب ملی انجام شده و نهایتاً در مراسم ملی و با حضور مسئولان عالی رتبه کشور از دانشجویان، طلاب و دانش آموزان ممتاز و برترین های آزمون سراسری قدردانی و تجلیل می گردد که اسفند 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دلیل ملاحظات بهداشتی این جشنواره نیز مانند بسیاری از جشنواره ها، سمینارها و کنفرانس های دیگر برگزار نشد و برندگان جایزه ملی به صورت غیرحضوری برگزیده و اعلام شدند.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 943

به "دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی البرز 2 جایزه ملی ایثار را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی البرز 2 جایزه ملی ایثار را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید