راهنمای خرید ریمل

به گزارش مجله سلنا، وقتی که به دنبال یک ریمل مناسب از لوازم آرایشی وبهداشتی هستید؛ از کجا و چگونه خرید کردن کمی مشکل است. ریمل ترکیبی از رنگدانه هایی سیاهی است که توسط یک لوله پلیمری به هم متصل شده و با استفاده از موم یا روغن های مختلف ضخیم شده است. از ریمل برای بلند تر، ضخیم تر، تیره تر و پرحجم کردن مژه های طبیعی استفاده می شود و توجه بیشتری را به سمت چشم شما معطوف می کند. در ادامه با راهنمای خرید ریمل ما را همراهی کنید.

راهنمای خرید ریمل

مشاهده قیمت ریمل

قابلیت واترپروف یا شستشو در خرید ریمل

اگر مبتدی هستید؛ حتما از ریمل های ضد آب استفاده کنید. این ریمل ها در طول روز نیاز به تمدید ندارند و براحتی پاک نمی شوند. دقت کنید ریمل هایی که ضد آب نیستند؛ تمایل به خشک شدن و چسباندن مژه ها به یکدیگر دارند و در بعضی اوقات می تواند باعث کشیدن ریشه مژه شود. در ریمل های حاوی فرمولهای قابل شستشو، قابلیت انعطاف پذیری بیشتر به آنها داده می شود و به شما اجازه می دهد تا هنگام لمس، مژه ها آزادانه و مستقل از یکدیگر حرکت کنند. ریملهای قابل شستشو را فقط می توان با استفاده از آب و هر نوع پاک کننده آرایشی از بین برد. نکته جالب این است که ریمل ضد آب در برابر عرق، باران، اشک یا رطوبت دوام می آورند.

نکته منفی درباره ریمل های ضد آب این است که آنها کاملاً خشک نمی شوند و می توانند نشانه هایی از تیرگی مرا روی پلک تحتانی شما بگذارند و دور چشم را لکه دار کنند. بنابراین سعی کنید که صورت خود را نشویید؛ مگر اینکه قصد پاک نمودن آرایش را داشته باشید.

وجه تمایز ریمل ها؟

هر ریمل قابلیت های متفاوتی را برای طولانی کردن، حجم دادن، جدا کردن، مجعد کردن و هر چیزی که می توانید به آن فکر کنید؛ را ارائه می دهد. بعد از خرید ریمل متوجه می شوید که بعضی از ریمل ها ضخامت زیادی دارند؛ بعضی از آنها بسیار نازک هستند باعث می شوند که مژه ها طولانی تر به نظر برسند. در ضمنً برای هر نوع ریمل، یک برس خاص برای بهینه سازی عملکرد آن وجود دارد. اما ریمل مورد علاقه شما کدام است؟ چرا از آن استفاده می کنید؟ چه موضوعی باعث شد تا خرید ریمل تان را از برند یا فروشگاه خاصی تکرار کنید؟

خرید ریمل

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1116

به "راهنمای خرید ریمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید ریمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید