رضاوند: یکی دو بازی را ببریم از زیر فشار خارج می شویم، با حمایت طرفداران مان به بالای جدول می آییم

به گزارش مجله سلنا، آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است که به همراه سایر بازیکنان این تیم زیر فشار واقع شده است و البته این فشار با یکی دو برد برداشته خواهد شد.

رضاوند: یکی دو بازی را ببریم از زیر فشار خارج می شویم، با حمایت طرفداران مان به بالای جدول می آییم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از دیدار این تیم مقابل گل ریحان البرز در مورد این دیدار گفت: خیلی از بازیکنان گل ریحان در لیگ برتر بازی نموده بودند و بازیکن لیگ دسته اولی محسوب نمی شوند. موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم. با این حال دست طرفداران هم درد نکند که تا لحظه آخر از ما حمایت کردند.

وی در مورد از دست رفتن پنالتی مرتضی تبریزی و اینکه فشار طرفداران روی بازیکنان چقدر بر عملکرد آنها تأثیرگذار است، گفت: فشار برای بازیکنان سخت است. استرس به بازیکن وارد می گردد و نمی تواند آن کارایی اصلی اش را داشته باشد. مرتضی بازیکن بسیار بزرگی است و می تواند به تیم ما یاری کند. این فشارها باید برداشته گردد و خواهشم این است که طرفداران کمی شکیبا باشند. مرتضی قطعاً در این فصل برای ما گل های زیادی می زند.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره ضعف این تیم در خط حمله اظهار داشت: می بینید که مشکلاتی داریم و محسن کریمی رباط پاره کرد. شیخ دیاباته مصدوم شد و در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو هستیم و مهاجم اصلی ما فقط مرتضی تبریزی است. البته جوان های خوبی داریم و دیدید سجاد آقایی آمد و شرایط را عوض کرد. یک مقدار هم استرس و فشار روی بازیکنان ما وجود دارد و این فشار کار را سخت می نماید.

رضاوند درباره اینکه گویا از دست دادن پنالتی در استقلال تبدیل به عادت شده است، گفت: به نظرم اینها از فشار است. شک نکنید که ما یکی دو بازی ببریم از زیر فشار بیرون می آییم.

وی درباره اینکه آیا با این پیروزی طلسم پیروز نشدن های استقلال شکسته شده و باید منتظر برد آبی ها باشیم یا نه، گفت: صد درصد همین طور است. امروز برد خوبی کردیم و شک نکنید تیم ما با حمایت طرفدارانش به بالای جدول صعود می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 384

به "رضاوند: یکی دو بازی را ببریم از زیر فشار خارج می شویم، با حمایت طرفداران مان به بالای جدول می آییم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: یکی دو بازی را ببریم از زیر فشار خارج می شویم، با حمایت طرفداران مان به بالای جدول می آییم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید