ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون

به گزارش مجله سلنا، از مواردی که در طراحی دیزاین و دکوراسیون یک منزل نقش اساسی را ایفا می نماید می توان به تابلوها چیدمان و نوع مبلمان، فرش، تلفن و… اشاره نمود. اما جدای از این موارد محل قرار گیری میز تلویزیون در دکوراسیون خانگی اهمیت بسیار بالایی دارد. امروزه با توجه به تنوع علایق موجود در میان مردم میزهای تلویزیونی که در طراحی دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع شده است. به طوری که شما برای هر منزلی با هر نقشه داخلی میتوانید از میزهای تلویزیون موجود در بازار بهره ببرید

ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون

گوشه پذیرای و یا نشیمن و هال یکی از این قسمت هاست که با قرار دادن میز تلویزیون در این فضا شما می توانید از فضای خانه خود به صورت بهینه بهره ببرید. در هنگام قرار دادن میز تلویزیون در منزل خود باید به این نکته توجه کنید که حتی الامکان تلویزیون از تمام جهات خانه قابل رویت باشد. بعلاوه تلویزیون به هیچ عنوان نباید پشت به نور طبیعی و یا غیر طبیعی باشد چرا که پس از مدتی و در طول روز روشنایی باعث خواهد شد که چشمان شما دچار مشکل شوند. در طراحی دکوراسیون و دیزاین داخلی امروزه از روش های ویژه ای استفاده می گردد. در این روش های نوین اغلب سعی می گردد که میز تلویزیون در راستای طولی اتاق نشیمن قرار بگیرد چرا که این طرز قرارگیری میز تلویزیون سبب می گردد که شما بتوانید به راحتی چیدمان مبلمان خود را با آن تنظیم کنید و از سردرگمی ناشی از چیدمان مبل ها نجات یابید.

در خرید میز تلویزیون حتما دقت داشته باشید که ابعاد مناسب با فضای خانه شما باشد چون برخی از از میزها مناسب برای خانه های بزرگ طراحی شده است زد دیزاین این امکان به شما میدهد که ایده خود را برای ما بفرستید تا ما براتون بسازیم. اگر فضای زیادی در محیط در اختیار شما است توصیه می کنیم. از میز تلویزیون های دیوار کوب شده بهره ببرید. تا دکوراسیون داخلی منزل شما به سبک مدرن یا کلاسیک متفاوت تر از هر زمان دیگری به نمایش گذاشته گردد. برای دکوراسیون میز تلویزیون می توانید از فضای اطراف آن به عنوان یک گالری بهره ببرید و تعداد زیادی تابلو، متناسب با فضا و حال و هوای منزل به دیوار نصب کنید. کنار میز تلویزیون از گلدان های سنگی بهره ببرید جلوه زیبایی به فضای خانه و میز میبخشد. میتوانید میز تلویزیون را طوری طراحی کنید که از نظر جاگیر بودن در فضاهای کوچک مشکل ساز نباشد در این نوع فضاهای کوچک از میز تلویزیون های دیواری یا سه گوش بهره ببرید .

ست میز تلویزیون با کنسول

کنسول های ساده دکوری، اولین ایده ای هستند که این روزها برای ست کردن با میز تلویزیون در برخی منازل قرار گرفته است. به شما پیشنهاد میکنیم میز ناهارخوری خود را ست با میز تلویزیون بخرید که زیبایی آن تاثیر گذار تر به رخ کشیده گردد. از آنجایی که برای این محصول ایده های متفاوتی در نظر گرفته شده است. ست کردن میز تلویزیون با جلو مبلی، این روزا همه از این ایده بهره میگیرند بسیار ایده مجذوب کنندهی میباشد برخی از میزهای جلو مبلی طرح های شلوغی یا ساده ای دارند که بسته به سلیقه شما ساخته میشوند. میز تلویزیون را معمولا جایی نزدیک مبلها قرار می دهند تا وقتی بعد از یک روز کاری خسته نماینده، روی مبل لم داده اند بتوانند به راحتی تلویزیون دیدن نمایند. بنابراین میز تلویزیون با مبلمان نشیمن هر خانه های ست میگردد.

ست کردن میز تلویزیون با جلو مبلی

این روزا همه از این ایده بهره میگیرند بسیار ایده مجذوب کنندهی میباشد برخی از میزهای جلو مبلی طرح های شلوغی یا ساده ای دارند که بسته به سلیقه شما ساخته میشوند.

میز تلویزیون را معمولا جایی نزدیک مبل ها قرار می دهند تا وقتی بعد از یک روز کاری خسته نماینده، روی مبل لم داده اند بتوانند به راحتی تلویزیون دیدن نمایند. بنابراین میز تلویزیون با مبلمان نشیمن هر خانه ای ست می گردد.

معرفی سبک های میزتلویزیون برای دکوراسیون خانه شما

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی یکی از پرکاربردترین میز تلویزیون هاست. جنس چوب قابلیت همرنگ شدن با مبلمان را دارد. بعلاوه میز تلویزیون های ام دی اف هم این روزها هواداران زیادی پیدا نموده است. به علت آنکه جزو عناصر طبیعی محسوب می گردد، چوب می تواند در خلق فضایی مطبوع، بر سلامت جسم و روح انسان موثر باشد.

اگرمیخواهید خانه ای آرام داشته باشید حتما دردکوراسیون منزل خود از چوب گردو وبلوط چون صدایی خفیف وگنگی دارند بهره ببرید.

میز تلویزیون مدرن

امروزه دکوراسیون بیشتر خانه ها به سبک مدرن چیده می گردد. بیشتر میز تلویزیون های مدرن به علت تنوع زیاد در طرح و رنگ از سایر میز تلویزیون ها پرفروش تر هستند.

میز تلویزیون نوستالژی

سبک های نوستالژی یکی از سبک های قدیمی پسند است و بیشتر نزدیک و شبیه به سبک روستیک است.هر چه رنگ و مدل میز قدیمی تر باشد به سبک نوستالژی نزدیک تر است .این سبک هم هواداران خاص خود را دارد و بیشتر در منازلی با سبک های رستیک و سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی سبک های میز تلویزیون برای دکوراسیون خانه شما

میز تلویزیون چوبی یکی از پرکاربردترین میز تلویزیون ها است. جنس چوب قابلیت همرنگ شدن با مبلمان را دارد. بعلاوه میز تلویزیون های ام دی اف هم این روزها هواداران زیادی پیدا نموده است. به علت آنکه جزو عناصر طبیعی محسوب می گردد، چوب می تواند در خلق فضایی مطبوع، بر سلامت جسم و روح انسان موثر باشد. اگر میخواهید خانه ای آرام داشته باشید حتما در دکوراسیون منزل خود از چوب گردو و بلوط چون صدایی خفیف و گنگی دارند بهره ببرید. امروزه دکوراسیون بیشتر خانه ها به سبک مدرن چیده می گردد. بیشتر میز تلویزیون های مدرن به علت تنوع زیاد در طرح و رنگ از سایر میز تلویزیونها پرفروش تر هستند. از میز تلویزیون مدرن می توانید برای ساخت دکوراسیون مدرن و مجذوب کننده به دیزاین های مختلف خانه و یا محل کار خود استفاده کرد. اما اگر تمایل داشته باشید تا سبک های دیزاین را با یکدیگر تلفیق کنید می توانید از سبک های مانند روستیک مدرن و بسیاری موارد دیگر بهره ببرید.

سبک های نو میزتلویزیون

سبک های نوستالژی یکی از سبک های قدیمی پسند است و بیشتر نزدیک و شبیه به سبک روستیک است. هر چه رنگ و مدل میز قدیمی تر باشد به سبک نوستالژی نزدیک تر است .این سبک هم هواداران خاص خود را دارد و بیشتر در منازلی با سبک های روستیک و سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.سبک کلاسیک که معروف به سبک لوکس و مجلل است، در این نوع سبک میز تلویزیون از چوب های منبت کاری و قلم زنی انتخاب می گردد.جنس چوب این میزها از برترین چوب و بسیار صیقلی و براق است. مانند؛ میز چوب گردو، چوب راش، چوب روسی میز تلویزیون پایه ای، مدل میز بسیار خاص بوده و شاید کمتر دیده شده باشد! بنابراین اگر در پی چیدمانی خاص در خانه خود هستید، حتماً خرید این میز را در دستور کار خود قرار دهید. میز پایه ای معمولاً حالتی مربعی شکل و یا استوانه ای دارد. میزهای شناور به دیوار نصب می شوند و در واقع این دیوار است که تلویزیون را بر روی خود نگه می دارد ! این مدل میز هم حالتی دکوری دارد و هم کاربردی. میز شناور برای دکوراسیون های مدرن و فانتزی مناسب بوده و می توانند نمای خانه را به سادگی تغییر دهند. شما با انتخاب این میز می توانید در کنار میز از لوازم تزیینی استفاده نمایید.

قیمت میز تلویزیون

قیمت میز تلویزیون با توجه به جنس آن سنجیده می گردد. هر متریالی با توجه به سختی ساخت یا در دسترس بودن متریال، ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشد. به همین جهت در زمان خرید میز تلویزیون باید در ابتدا به جنس و کیفیت آن توجه کرد. برای خرید میز تلویزیون می توانید از سایت معتبر زد دیزاین که سالهاست در زمینه دکوراسیون خانه و اداری فعالیت می نماید، اقدام فرمایید. زد دیزاین یک کارخانه سفارشی ساز ملزومات روستیک و سایر سبک های مدرن دکوراسیون می باشد.

اطلاعات جهت ارتباطات:

آدرس سایت: www.ZDesign1.com

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2258

به "ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید