سرپرست دبیرکلی هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

به گزارش مجله سلنا، با حکم دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی نوید ادهم به عنوان سرپرست دبیرکلی هیئت موسس منصوب شد.

سرپرست دبیرکلی هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران دکتر ولایتی روز شنبه 10 مردادماه در مراسمی با حضور تعدادی از مدیران و کارکنان دفتر هیئت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی که در محل دبیرخانه این هیئت برگزار شد ضمن تشکر و تقدیر از فعالیت ها و اقدامات ارزشمند و موثر محمدتقی موید در دوران مسئولیت گفت: مهندس موید از نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی هستند که فعالیت ها و اقدامات موثر و ماندگاری را انجام داده اند و باید این تجربیات مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: دکتر نوید ادهم سال های طولانی در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی منشاء خدمات و اثرات ماندگار و ارزشمندی بودند و فرصت حضور ایشان در مسئولیت جدید می تواند در کنار سایر بخش ها در جهت توسعه فعالیت ها به ویژه در زمینه های کمی موثر و مفید واقع شود.

دکتر ولایتی با اشاره به برخی از ویژگی های دانشگاه آزاد، این مجموعه را منحصر به فرد دانست و افزود: وجود اشخاصی مانند مهندس موید و دکتر نوید ادهم در جاهایی که نیازمند ریل گذاری و برنامه ریزی دقیق است با توجه به تجربیاتی که دارند بسیار موثر خواهد بود و امیدوارم در حوزه های مختلف با ایجاد هماهنگی و همدلی در پیشبرد اهداف و برنامه ها گام های موثری برداشته شود.

در این برنامه محمدتقی موید نیز به عنوان مشاور عالی دبیر کل هیئت موسس منصوب شد و حکم خود را از نوید ادهم دریافت کرد .

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1168

به "سرپرست دبیرکلی هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دبیرکلی هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید