سلنا گومز چه استایلی را انتخاب می کند؟

به گزارش مجله سلنا، سلنا گومز استایل خاص خودش را دارد. لباس هایی که او انتخاب می کند مورد توجه خیلی از افراد است. سلنا گومز 1.65 متر قد و 59 کیلو وزن دارد. او متناسب با قد و اندامش لباس هایش را ست می کند. تیپ سلنا گومز می تواند برای انتخاب لباس دخترانه الهام بخش باشد:

سلنا گومز چه استایلی را انتخاب می کند؟

سلنا گومز و جزییات لباس هایش:

تیپ جین

سلنا گومز جین دوست دارد. به خصوص شلوار جین که در موقیعت های مختلفی می پوشد. لباس های جین همیشه مد روز است و احساس راحتی می دهد. مهم تر از همه به این زودی ها کهنه نمی شوند! سلنا بر خلاف سایر افراد مشهور که در مورد پوشیدن لباس جین وسواس دارند، خیلی از مواقع جین می پوشد. مدل های متفاوتی از جین در استایل های او وجود دارد. همین تیپ جین، او را از بقیه ستارگان سینما متمایز می کند. یکسره های جین یا سارافون های جین هم مورد علاقه سلناست. شما هم با تیپ جین می توانید هم خوش تیپ باشید و هم ساده و راحت! این را هم بدانید که بیشتر مدل های بلوزها و کفش ها با جین ست می شوند.

عینک آفتابی

معمولاً عینک های گرد یا در بعضی موارد فریم مربع مورد توجه سلنا گومز هستند. البته در ترند سال 2018، عینک های باریک و کشیده یا شیشه های رنگی هم وجود دارند. سلنا هم برای استایل خود بیشتر از عینک های گرد یا کشیده با شیشه های رنگی استفاده می کند. عینک های رنگی برای تیپ دخترانه بسیار مناسب هستند. به طور کلی فریم های بزرگ در میان انتخاب های او نیستند. اگر مدل صورت شما شبیه سلنا گومز،گرد است از این مدل عینک های سلنا غافل نشوید.

پیراهن ها

سلنا گومز در پیراهن های ساده و میدی بیشتر دیده می شود. این استایل منتخب برای پیراهن، با ساده پوشی او هماهنگی دارد. معمولاً پارچه های مورد استفاده در این پیراهن ها ساده هستند. البته پیراهن دخترانه که پارچه های خال خال یا گل های ریز دارند هم در استایل سلنا گومز وجود دارند. اگر می خواهید مثل سلنا سادگی و زیبایی را همزمان داشته باشید، مدل های پیراهنش می توانند الهام بخش شما باشند.

کفش ها

اگر در مورد کفش اسپرت سلنا گومز می خواهید بدانید، برند پوما Puma رونمایی جدید ترین ست های اسپرت را با او شروع کرده است. کفش های اسپرت سفید را با لژهای بلند هم با مدل های مختلفی از لباس ها ست می کند. برای استایل بیرون از خانه هم، بیشتر این مدل ها را می پوشد. سلنا برای موقعیت هایی که قرار است لباس رسمی بپوشد از کفش های پاشنه بلند بندی و جلوباز استفاده می کند. عجیب ترین کفشی که سلنا پوشیده کفش پاشنه کروی است که در برنامه InStyle، توجه خیلی از خبرنگاران و طرفدارانش را جلب کرد. اگر تا به حال از این مدل کفش ها برای استایل خودتان استفاده نکرده اید، این مدل ها را در استایل مهمانی یا بیرون از خانه قرار بدهید.

کیف ها

سلنا گومز برای کیف هایش از بین برند های Coach و Louis Vuitton بیشتر انتخاب می کند. کیف های ذوزنقه ای یا مستطیلی که چندان بزرگ نیستند. رنگ های قرمز، کرم، سفید و مشکی از رنگ های مورد علاقه او هستند. اما کیف کوچک و گرد لویی ویتون او، استایل متفاوتی به او داده است. یادتان باشد که کیف های کوچک، ترند سال 2018 است. سلنا هم کیف های کوچک متفاوتی را به دست می گیرد مثل استوانه ای و مکعب مستطیل. شما هم این جسارت را داشته باشید که این بار برای خرید کیف ، مدل های متفاوتی را انتخاب کنید.

انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 8

به "سلنا گومز چه استایلی را انتخاب می کند؟" امتیاز دهید

8 کاربر به "سلنا گومز چه استایلی را انتخاب می کند؟" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلنا گومز چه استایلی را انتخاب می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید