آغاز عملیات عمرانی 3 طرح گردشگری در خواف

به گزارش مجله سلنا، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خواف گفت: هم زمان با هفته میراث فرهنگی 3 طرح عمرانی به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری این شهرستان شروع شد.

آغاز عملیات عمرانی 3 طرح گردشگری در خواف

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمود باعقیده با اعلام این خبر اضافه نمود: عملیات ساخت سرویس بهداشتی در پارک جنگلی بهار، ساماندهی و زیبا سازی محوطه مسجد ملک زوزن و تثبیت تزئینات اجری این بنا و همچنین بهسازی و مرمت سرویس های بهداشتی جنب آسبادها آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال بی نظیر مسافران وگردشگران از شهرستان خواف توسعه زیر ساخت های گردشگری مخصوصا در حوزه ساخت سرویس های بهداشتی و ساماندهی و زیباسازی گذرها و مسیرهای دسترسی به آثار تاریخی شهرستان در اولویت برنامه های اداره کل میراث خراسان رضوی قرار گرفته است.

با عقیده یادآورشد: سال 97 مسیرهای دسترسی به آسبادهای خواف و نشتیفان ساماندهی و زیبا سازی شد، همچنین یک دستگاه کانکس سرویس بهداشتی در محل سد سلامه نصب شد و اکنون نیز ساخت سرویس بهداشتی پارک جنگلی بهار، مرمت و بهسازی سرویس جنب آسبادهای نشتیفان و ساماندهی محوطه مسجد ملک زوزن آغاز شده است.

وی درباره برنامه زمانبندی اجرای این طرح ها گفت: امیدواریم تا اواخر تیرماه این طرح ها افتتاح و بهره برداری گردد.

خواف از شهرستان های استان خراسان رضوی است که 450 اثر تاریخی شناسایی شده و 92 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 249

به "آغاز عملیات عمرانی 3 طرح گردشگری در خواف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات عمرانی 3 طرح گردشگری در خواف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید