تور طبیعت گردی گردشگران خارجی از شهرستان نهبندان دیدن می نمایند

به گزارش مجله سلنا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: تور طبیعت گردی گردشگران خارجی در سفر 16 روزه خود به ایران با هدف طبیعت گردی و با اقامت در این استان از جاذبه های تاریخی و طبیعی نهبندان بازدید می نمایند.

تور طبیعت گردی گردشگران خارجی از شهرستان نهبندان دیدن می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لحظه اخرى کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مرتضی عربی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بیرجند گفت: این تور گردشگری 5 نفره از کشورهای آلمان و عمان با عبوراز مسیرهای طبیعی و تاریخی شهرهای تهران، بندرعباس، چابهار وارد استان خراسان جنوبی می شوند.

وی گفت: این تور گردشگری از تاریخ 14 آذرماه لغایت 18 آذر در محدوده شهرسـتان نهبندان و باضرورت معرفی مزیت نسبی جاذبه های گردشگری این استان اجرا خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان نمود: این تور توسط شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی ستاره شرق با همکاری این اداره کل برگزار می گردد.

برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه 9 دی بیرجند

مسابقه نقاشی با موضوع آزاد و با حضور بچه ها عضو کتابخانه و جمع خوانی کتاب نمکی و مار عینکی با حضور نوجوانان علاقه مند از جمله فعالیت های صورت گرفته در کتابخانه مذکور است.

نمایشگاه کتاب نورسیده ها نیز در کتابخانه عمومی 9 دی برپا شد و کتاب های غفیله، نماز منتظران، مجموعه قصه های شاهنامه از جمله رستم و اکوان دیو، زال و رودابه، زال و سیمرغ و غیره، ازدواج اسلامی، چگونه اخبار تلویزیون را نگاه کنیم؟، بیست با ماست، ابووصال، روایت زندگی طلبه شهید مدافع حرم، فرهنگ رانندگی، یک لقمه آسفالت، با کاروان حله و غیره از جمله کتاب های در معرض دید علاقمندان نهاده شد.

همچنین سی و نهمین نشست کتاب خوان کتابخانه ای شهرستان بیرجند در کتابخانه عمومی 9 دی برگزار گردید که در این نشست، هفت نفر به توضیح ذیل به معرفی کتاب های مورد علاقه خود پرداختند.

برگزاری مانور رومیزی بیماری PPR توسط دامپزشکی خراسان جنوبی

مسئول پدافند غیرعامل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از برگزاری مانور رومیزی بیماری PPR اطلاع داد.

محمد سهرابی با اعلام این خبر گفت: مانور بیماری PPR به شکل رومیزی با مشارکت دستگاه های ذیربط تا خاتمه امسال برگزار خواهد شد.

مسئول پدافند غیرعامل دامپزشکی خراسیان جنوبی در جلسه کمیته پدافند غیرعامل دامپزشکی استان در مورد برنامه های سال آینده در این حوزه اضافه نمود: در صورت موافقت سایر دستگاه های ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نظر داریم رزمایش بقایای آنتی بیوتیکی در مواد غذایی با منشاء دامی را برگزار کنیم تا علاوه بر آمادگی لازم در این زمینه، وظیفه مندی دامپزشکی در تامین فرآورده های خام دامی بهداشتی برای جامعه انسانی تبین گردد.

سهرابی از چاپ کتابچه ای از تجربیات دامپزشکی در رزمایش ها در آینده ای نزدیک اطلاع داد و گفت: با توجه به اینکه دامپزشکی استان تجربیات زیادی در برگزاری مانورها و همچنین رخدادهای طبیعی نظیر سیل و زلزله دارد، کتابچه ای مصور از فعالیت ها و تجربیات در این زمینه چاپ و توزیع خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 664

به "تور طبیعت گردی گردشگران خارجی از شهرستان نهبندان دیدن می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور طبیعت گردی گردشگران خارجی از شهرستان نهبندان دیدن می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید