شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا، مقصودلو و فیروزجا با صدرنشینان هم امتیاز شدند

به گزارش مجله سلنا، در سرانجام دور سوم رقابت های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا، دو نماینده کشورمان با صدرنشین ها هم امتیاز شدند.

شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا، مقصودلو و فیروزجا با صدرنشینان هم امتیاز شدند

به گزارش خبرنگاران ، دور سوم رقابت های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا امروز (چهارشنبه) در ماکاتی فیلیپین برگزار گردید و نمایندگان شطرنج کشورمان موفق به کسب 2 پیروزی و 3 تساوی شدند.

امروز پرهام مقصودلو با ریتینگ 2688 واحد در سومین دیدارش برابر نماینده ویتنام نهاده شد و موفق شد این حریف را شکست دهد تا جمع امتیازاتش به عدد 2.5 برسد.

علیرضا فیروزجا نیز با ریتینگ 2607 واحد که در دو دور گذشته برابر حریفانش به برتری رسیده بود ، امروز مقابل نیوین از ویتنام به تساوی رسید تا جمع امتیازاتش به عدد 2.5 برسد

امروز همچنین محمد امین طباطبایی با ریتینگ 2587 واحد برابر حریف فیلیپینی به برتری رسید تا مجموع امتیازاتش به 2 افزایش پیدا کند.

احسان قائم مقامی دیگر نماینده ایران نیز با ریتینگ 2537 واحد برابر نماینده فیلیپین نهاده شد و در خاتمه به تساوی رضایت داد. با این نتیجه مجموع امتیازات قائم مقامی به عدد یک رسید

در بخش بانوان مبینا علی نسب با ریتینگ 2295 واحد، برابر حریف قدرتمند چینی اش به تساوی رسید تا مجموع امتیازاتش به عدد 2 برسد.

بدین ترتیب در خاتمه دور سوم، پرهام مقصودلو و علیرضا فیروزجا با کسب 2.5 امتیاز، هم امتیاز با صدرنشینان جدول شدند. در بخش بانوان نیز علی نسب با 2 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در بخش بانوان رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا، 38 شطرنج باز از 11 کشور و در بخش آزاد 64 شطرنج باز از 14 کشور آسیایی حضور دارند.

این مسابقات به نام دومین جام مانی پاکیائو قهرمان نامدار بوکس دنیا برگزار می گردد و در مجموع 50 هزار دلار جایزه برای آن درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 74

به "شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا، مقصودلو و فیروزجا با صدرنشینان هم امتیاز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا، مقصودلو و فیروزجا با صدرنشینان هم امتیاز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید