ملی پوش والیبال بانوان: مطمئنم چین تایپه را می بریم

به گزارش مجله سلنا، تیم ملی والیبال بانوان در گروه چهار رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های مالدیو، چین تایپه و تایلند همگروه است که شبنم علیخانی بسیار مطمئن است تیم ایران توانایی شکست چین تایپه را دارد.

ملی پوش والیبال بانوان: مطمئنم چین تایپه را می بریم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

شنبم علیخانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره وضعیت آمادگی تیم ملی، پیش از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بیان کرد: با توجه به اینکه کادر فنی تغییر نموده است و بازیکنان جدید به تیم ملی اضافه شده اند اما هماهنگی های لازم بین بازیکنان برقرار است و تمرینات نظم خوبی دارد که صبح و بعد از ظهر سه ساعت تمرین را در برنامه داریم.

او در ادامه با اشاره به اردوی مشترک با تیم ویتنام، خاطر نشان کرد: آماده سفر تدارکاتی به ویتنام هستیم. ان شاء الله اردویی خوب باشد و بتوانیم بر روی تمرینات گروهی و تیمی تمرکز بیشتری داشته و بازی های خوبی انجام دهیم تا با آمادگی کامل راهی رقابت های قهرمانی آسیا شویم.

علیخانی درباره همگروهی ایران با تیم های چین تایپه، مالدیو و تایلند، اظهار کرد: ان شاء الله چین تایپه را شکست داده و کار آسانی نیز مقابل مالدیو خواهیم داشت و به جمع هشت تیم برتر ملحق خواهیم شد. ما باید حداقل به رسیدن به جمع چهار تیم فکر کنیم و اگر نشد مقام پنجمی و ششمی، نه این که بخواهیم به چین تایپه نتیجه را واگذار کنیم و به جمع هشت تیم صعود نکنیم. این برای ما بسیار بد است و مطمئن هستم از پس آن بر خواهیم آمد.

او در پاسخ به این سوال که بسیار مطمئن و قاطع درباره پیروزی مقابل چین تایپه سخن می گوید؟ گفت : من همواره مطمئن بوده ام مقابل چین تایپه پیروز خواهیم شد، اما والیبال یک ورزش گروهی است و همه بازیکنان باید هم فکر باشند، اکثر بازیکنان نیز همین گونه هستند، اما بالاخره شرایط بازی مسائلی را ایجاد می نماید. به دلیل آسیبی که داشتم قصد داشتم در اردو نباشم و می خواستم برای تورنمنت بعدی استراحت کنم، ولی چین تایپه به قدری برای من انگیزه شد که برای حضور در اردوی ملی اعلام آمادگی کردم، تنها هدف من نیز پیروزی مقابل چین تایپه است.

شبنم علیخانی در خاتمه اضافه نمود: امیدوار هستم در کنار کادر و بازیکنان جدید یک افتخار بزرگ کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 464

به "ملی پوش والیبال بانوان: مطمئنم چین تایپه را می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش والیبال بانوان: مطمئنم چین تایپه را می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید