طرح مشارکت در فراوری پژو 207 دستی پانوراما

به گزارش مجله سلنا، طرح مشارکت در فراوری پژو 207 دستی پانوراما از امروز دوشنبه یازدهم بهمن ماه 98 ساعت 11 صبح در سایت رسمی فروش ایران خودرو انجام می گیرد.

طرح مشارکت در فراوری پژو 207 دستی پانوراما

به گزارش خبرنگار ؛ طرح مشارکت در فراوری پژو 207 دستی پانوراما از امروز دوشنبه یازدهم بهمن ماه 98 ساعت 11 صبح در سایت رسمی فروش ایران خودرو انجام می گیرد. شرایط بخشنامه مشارکت در فراوری پژو 207 پانوراما به توضیح زیر است؛

ظرفیت برای هر کد ملی یک خودرو است. امکان تنظیم صلح نامه در این طرح امکان پذیر نیست. کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط فراوری از سوی شرکت ایران خودرو قابل تغییر است. ثبت نامه فقط از طری سایت رسمی فروش ایران خودرو امکان پذیر است.

ثبت نام فقط برای افراد بالای 18 سال مقدور است.

شرایط فروش پژو207 پانوراما با کد کلاس 60004

*پیش پرداخت: 47میلیون و 700هزار تومان.

*سود مشارکت: 18 درصد.

*سود انصراف: 10 درصد.

*موعد تحویل: مهر و شهریور سال 1400.

*رنگ های قابل عرضه: سفید، نقره ای، مشکی و خاکستری.

درباره پژو 207 پانوراما (سقف شیشه ای):

ایران خودرو در نمایشگاه خودروی تهران 1397، پژو 207 i و 207 i صندوقدار را با سقف شیشه ای معرفی کرد. الگوی سقف شیشه ای این خودروی رده B برابر با اصول مربوطه در پلتفرم PF 1 و خودرو هایی مانند پژو 208 است. این سقف شیشه ای با تغییر در سازه سقف، شیشه جلو و میله های تقویتی اتاق بر روی خانواده 207 i نصب می گردد و قابلیت باز شدن ندارد.

در پژو 207 i سقف شیشه ای سایه بان دستی در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در خودروی روز جهان، سایه بان سانروف و سقف های شیشه ای ثابت به صورت برقی باز و بسته می شوند. با توجه به اطلاعات موجود، قالب های موبوط به این تغییرات در ایران فراوری شده و در حال حاضر سقف شیشه ای این خودرو با استاندارد های سری E در یکی از کارخانه های ایرانی در دست فراوری است.

با وجود اینکه پژو 207 i به سقف شیشه ای مجهز شده و با ارتقای آپشن هایی رفاهی همراه بوده است، اما می بینیم که در مرحله قبلی ثبت نام این خودرو نبود امکاناتی مانند ترمز دیسکی عقب و رینگ آلومینیومی در نمونه دنده ای و اتوماتیک دیده می شد. از سویی نسخه دنده ای پژو 207 i سقف شیشه ای فاقد کروز کنترل خواهد بود و گویا هنوز در ایران خودرو مشکل تامین مناسب این قطعه رفع نشده است.

به تازگی یکی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اعلام نموده است که از سال 99، فرمان کمکی برقی به کلیه محصولات خانواده 207 i و دنا پلاس اضافه می گردد. در حال حاضر تنها پژو 207 i صندوقدار به فرمان کمکی برقی (EPS) مجهز است. برای همین این احتمال وجود دارد که در سال آینده با شروع تحویل پژو 207 i پانوراما، این خودرو با فرمان کمکی برقی به دست مشتریان برسد.

قیمت حدودی پژو 207 سقف شیشه ای

از سویی با توجه به پیش پرداخت های معین شده، می توان قیمت 95 تا 120 میلیون تومان را برای نمونه های دنده ای و اتوماتیک این خودرو احتمال داد. گفتنی است که هنوز پیش فروش پژو 207 i صندوقدار پانوراما از جانب ایران خودرو اعلام نشده است.

ویژگی های پژو 207 i پانوراما دنده ای

پیشرانه 1.6 لیتری TU 5،

105 اسب بخار

142 نیوتن متر

استاندارد آلایندگی یورو 5

ترمز ABS-EBD و BA

ترمز دیسکی جلو و کاسه ای عقب (عقب دیسکی به عنوان آپشن)

رینگ 14 اینچی فولادی (رینگ 14 اینچی آلومینیومی به عنوان آپشن)

فرمان هیدرولیک (فرمان کمکی برقی به صورت احتمالی)

کروز کنترل در نمونه اتوماتیک

سیستم صوتی با پخش DVD

نمایشگر لمسی

رهیاب ماهواه ای

بلوتوث و USB و AUX

آینه های برقی

شیشه های برقی

تهویه هوای اتوماتیک

سنسور پارک و دوربین عقب

چراغ روشنایی روز

چراغ مشایعت تا منزل

راهنمای تعویض لاین

رایانه سرویس ها و پیمایش

سقف شیشه های ثابت با سایه بان دستی

آنتن اکتیو جدید

و…

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 714

به "طرح مشارکت در فراوری پژو 207 دستی پانوراما" امتیاز دهید

2 کاربر به "طرح مشارکت در فراوری پژو 207 دستی پانوراما" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مشارکت در فراوری پژو 207 دستی پانوراما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید