علیزاده: اگر در خرید منشا کسی منش پهلوانی را رعایت نکرده باشد، آن آلومینیومی ها هستند، باید در فوتبال ایران ریشه کنیم

به گزارش مجله سلنا، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت اگر کسی در خرید مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال این باشگاه منش پهلوانی را رعایت نکرده باشد، مدیران آلومینیوم این کار را انجام داده اند.

علیزاده: اگر در خرید منشا کسی منش پهلوانی را رعایت نکرده باشد، آن آلومینیومی ها هستند، باید در فوتبال ایران ریشه کنیم

علی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نتایج مس رفسنجان در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتبال گفت: ما در خانه سپاهان و فولاد شکست خوردیم و برابر تیمی که فولاد و پرسپولیس را برده بود، به تساوی رسیدیم. در این فصل می خواهیم به رتبه ای تک رقمی دست یابیم که این می تواند اول تا نهم جدول باشد. ما نسبت به هدف خود جلو می رویم و باید در فوتبال ایران ریشه کنیم. اگر با سرعت بالا برویم، با سرعت زمین می خوریم و باید ساختارسازی کنیم.

وی در واکنش به سکوت کمیته انضباطی در قبال دیدار برگزارنشده شاگردان محمد ربیعی مقابل پدیده خراسان شرح داد: قانون می گوید که باید 3 بر صفر برنده شویم و صدور رأی کمیته انضباطی زمان می برد. ما همه شرایط را برای برگزاری بازی مهیا کرده بودیم که اعضای تیم پدیده به سرچشمه نیامدند.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در مورد اعتراض این باشگاه به قضاوت داور دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: کارشناسان داوری گفتند که پنالتی فولاد درست نبود و اگر آن پنالتی اعلام نمی شد، نتیجه دیگری رقم می خورد. از داوران خواهش می کنم که بیشتر دقت کنند. این اشتباهات برای تیم هایی چون مس رفسنجان که به تازگی به لیگ برتر آمده اند، سخت است. البته با بهایی که به داوران داده شده است، شرایط بهتر و بهتر می شود.

علیزاده راجع به اظهارات مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره انتقال گادوین منشا به جمع نارنجی پوشان و صحبت از رعایت نشدن منش پهلوانی به خبرنگاران گفت: ما همیشه سالم کار می کنیم و پیش از همه با منشا صحبت کرده بودیم. قرار شد او برای مذاکره با مس به ایران بیاید که مدیرعامل محترم باشگاه آلومینیوم پیش دستی کرد و قرارداد را برای او فرستاد. منشا این قرارداد را امضا نکرد و با ما تماس تصویری داشت. اگر کسی منش پهلوانی را خراب کرده باشد، آنها (آلومینیوم) این کار را انجام دادند، نه ما.

وی درباره موضع باشگاه مس رفسنجان درباره تبلیغات محیطی و پیشنهاد آجورلو برای در اختیار گرفتن مدیریت آن گفت: ما هم دوست داریم بازاریابی کنیم و خودمان تبلیغات محیطی بگیریم. ما می توانیم هشت یا 10 میلیارد تومان از اسپانسر باشگاه درآمد داشته باشیم و باشگاه های چون استقلال و پرسپولیس درآمدهای چند صد میلیاردی دارند. اگر ما 30 میلیارد تومان درآمد داشته باشیم و آجورلو بتواند 60 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کند، ما قطعاً با او همکاری می کنیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد دیدار روز جمعه هفته آینده با پرسپولیس و اینکه خطیبی گفته بود ارتفاع بالای ورزشگاه سرچشمه به سود مسی هاست، اعلام کرد: بازیکنان ما پس از چند روز استراحت، تمرینات خود را آغاز می کنند و امیدوارم بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کنیم. این تیم فرایند همیشگی را ندارد و برای ارائه بازی خوب به رفسنجان می آید. ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و مقابل پرسپولیس سر حال هستیم. رسول خطیبی مربی بسیار باهوشی است و اگر مشکل خاصی وجود داشت، حتماً اعتراض می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2011

به "علیزاده: اگر در خرید منشا کسی منش پهلوانی را رعایت نکرده باشد، آن آلومینیومی ها هستند، باید در فوتبال ایران ریشه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: اگر در خرید منشا کسی منش پهلوانی را رعایت نکرده باشد، آن آلومینیومی ها هستند، باید در فوتبال ایران ریشه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید