هیچ کس کالدرون را نمی خواهد، خطر در کمین فوتبال ایران است

به گزارش مجله سلنا، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، درباره رقابت های نیم فصل اول نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران گفت: شروع لیگ با عجیب ترین اتفاقات همراه شد و همین باعث شد تا فشردگی بازی ها را ببینیم. مدیریت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در مسائل به وجودآمده درباره تقویم بازی های فصل جاری مقصر هستند. آنها وعده دادند مسائل ورود هواداران به ورزشگاه حل شود اما این کار مثل گذشته در حال انجام است و تغییری رقم نخورده است.

هیچ کس کالدرون را نمی خواهد، خطر در کمین فوتبال ایران است

کارشناس فوتبال ایران درباره رقابت های تیم ها شرح داد: رقابت تیم ها همچون گذشته بین باشگاه های متمول صنعتی و تیم های فقیر و بی پول است. مدیریت فوتبال ایران بیشتر مربوط به مسائل اقتصادی است. این نشان می دهد که شرایط باشگاهداری در فوتبال ایران کاملاً اقتصادی است. هیچ برنامه مدونی در این زمینه وجود ندارد که رشد و توسعه فوتبال در یک باشگاه را رقم بزند. همه چیز را پول تعیین می کند. طبیعی است که در چنین شرایطی بعضی تیم ها عالی می شوند و بعضی از تیم ها هم نتایج تأسف باری برای هواداران خود رقم می زنند.

وی درباره قهرمانی پرسپولیس در خاتمه نیم فصل اول با گابریل کالدرون اضافه کرد: این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد. در هر پستی که کالدرون نیاز داشت بازیکنان خیلی خوبی جذب شد. من هنوز هم معتقدم که اگر کالدرون بتواند بازدهی بازیکنان را بالا ببرد اختلاف این تیم با سایر تیم ها بسیار زیاد خواهد شد.

ذوالفقارنسب درباره اختلاف کالدرون با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: هیچ کس به اندازه کالدرون خودش را نمی شناسد. کالدرون خیلی به نفعش است که به ایران بازگردد. هیچ تیمی او را نمی خواهد و خدا می داند با چه سیستمی به ایران آمد تا سرمربی پرسپولیس گردد. او خیلی خوب می داند که جایی مشتری ندارد. کالدرون قطعاً به پرسپولیس بر می گردد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره درخواست سرمربی آرژانتینی مبنی بر کناره گذاشتن چند مدیر باشگاه اضافه کرد: به کالدرون مربوط نمی گردد که چه کسانی در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد. او باید مسائل را به حداقل برساند نه بیشتر.

ذوالفقارنسب در خاتمه گفت: امسال اگر مشکل اقتصادی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حل نگردد مشکل جدی می خوریم. فوتبال ایران با هشدار جدی روبروست و خطر در کمین باشگاه های ایرانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 655

به "هیچ کس کالدرون را نمی خواهد، خطر در کمین فوتبال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کس کالدرون را نمی خواهد، خطر در کمین فوتبال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید