فال روزانه چهارشنبه 22 شهریور 1396

به گزارش مجله سلنا، فال روزانه چهارشنبه 22 شهریور 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه چهارشنبه 22 شهریور 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت برج سنبله (Virgo)
  • ماه در موقعیت برج جوزا (Gemini)

فال روزانه چهارشنبه 22 شهریور 1396

فروردین

در حال حاضر تغییرات بسیاری در زندگیتان دارند اتفاق می افتند. هر چند بسیاری از این تغییرات مثبت هستند، اما سختی هایی که اکنون برای رسیدن به نتایج مثبت آنها باید تحمل کنید به نظرتان سخت می رسند. تسلیم نگرانی هایتان نشوید و قدم به قدم پیش بروید تا کارها به مرور زمان روبراه شوند. اگر سنگ ها را یکی یکی از جلوی پایتان بردارید راهی هموار برای خود فراهم خواهید کرد. در راه رفتن به خانه شامتان را بخرید و به خانه ببرید، با همسرتان بخورید و یک فیلم خوب نیز تماشا کنید. اگر هم مجردید همین کار را بکنید، ولی شام را تنهایی بخورید و یک فیلم کمدی رمانتیک هم تماشا کنید. این کار حال و هوایتان را حسابی عوض خواهد نمود .

اردیبهشت

شروع های تازه و فرصت های جدید در راه هستند و روح ماجراجویتان بسیار هیجان زده و پر شور و نشاط است، اما از سویی نیز دلتان می خواهد ثبات زندگی خود را حفظ نموده و با ریسک کردن آرامش خود را بهم نزنید. اگر حساب شده پیش بروید و بی گدار به آب نزنید هیچ مسئله ای برایتان به وجود نخواهد آمد و همه کار به خوبی پیش خواهد رفت. امروز بعضی اطلاعات به دست خواهید آورد که شما را شگفت زده نموده و شرایط فعلی زندگیتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و حتی شاید در منزلتان دلخوری هایی به وجود بیاورند. شاید این موضوع شما را نگران کند، ولی در واقع شرایط به آن پیچیدگی که شما فکر می کنید و به نظر می رسد نیست .

خرداد

امروز به فکر ایجاد تغییراتی عظیم در زندگیتان هستید و شاید حتی به نقل مکان کردن و رفتن به محله و خانه جدیدی فکر کنید. اگر مجرد هستید شاید دلتان بخواهد رابطه عاطفی جدیدی را شروع نموده و یا حتی به طور جدی به ازدواج فکر کنید. تغییرات همواره همراه با استرس و نگرانی هستند، اما خیالتان از این که این تغییرات برایتان نتایج خوبی خواهند داشت راحت باشد. شاید احساس کنید که دیگران دارند از روی خودخواهی حرف می زنند و حتی می خواهند شما را قانع نمایند که به خاطر آنها برنامه های خود را تغییر دهید. متاسفانه مبارزه برای توجیه هدفتان نتیجه ای به همراه نخواهد داشت پس سعی نکنید در خصوص کارهای خودتان توضیحی به کسی بدهید .

تیر

تغییرات مثبتی در روابط فعلیتان به وجود خواهند آمد، اگر این رابطه کاری است به توافق جدیدی خواهید رسید که وعده موفقیت و کسب منافع مادی قابل توجهی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر هم پای روابط عاطفی در میان باشد همه چیز آنقدر خوب و فوق العاده به نظر می رسد که شاید حتی تصمیم بگیرید رابطه خود را رسمی تر نموده و وارد مرحله جدیدی شوید. هر رابطه جدیدی هم که امروز شروع کنید خیلی خوب خواهد بود و آینده روشنی در انتظار آن خواهد بود. امروز ممکن است یکی از دوستان و یا همکارانتان به صورت غیر منتظره کاری انجام دهد که اصلا انتظارش را ندارید و با این کار خود برنامه های شما را به هم بریزد .

مرداد

امروز احساس می کنید احتیاج دارید به جای آن که ساعت های طولانی کار کنید، وقتتان را با دوستانتان بگذرانید و از آنها عقب نمانید. هرچند این ایده خیلی وسوسه نماینده به نظر می رسد، ولی نمی توانید امروز را تعطیل کنید و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. آیا این اواخر رژیم غذایی جدیدی را شروع نموده و یا ورزش کردن را شروع نموده اید؟ امروز وقتی جلوی آینه قرار بگیرید نتیجه این تغییرات را به طور محسوس و قابل لمسی مشاهده خواهید کرد. به کوشش هایتان ادامه بدهید و اگر سرعت پیشرفتتان زیاد نبود نا امید نشوید و میدان را خالی نکنید. شاید بد نباشد حتی کمی بیشتر به خودتان فشار بیاورید و کمی پیاده روی را هم به برنامه تان اضافه کنید .

شهریور

آیا به فکر تغییر مکان، ادامه تحصیل و یا انتخاب یک شغل جدید هستید؟ در حال حاضر تعداد کارهایی که برای شما غیر ممکن هستند انگشت شمارند. اگر نیتتان جدی است تمام کوشش خودتان را بکنید و خیالتان از آینده کاری که انجام می دهید راحت باشد. البته دقت کنید پیش از آن که دست به کار شوید اطلاعات کافی را در این رابطه به دست بیاورید. هرچند در حال حاضر مسائل موجود در رابطه عاطفیتان ذهن شما را به خود مشغول نموده اند، ولی امروز مسائل مهمتری برای رسیدگی دارید. اکنون تصمیماتی در خصوص مسائل کاری باید بگیرید که اثراتی دراز مدت بر روی زندگی شما خواهند داشت. تصمیم هایی که الان می گیرید روی زندگی همسرتان نیز تأثیرات زیادی خواهد داشت .

مهر

امروز در خانه تان منتظر اتفاق تازه ای باشد. شاید ناگهان مهمانی از راه برسد که میخواهد برای مدتی در خانه شما اقامت داشته باشد، شاید هم درگیر تغییر دکوراسیون و خرید وسایل جدید برای منزلتان باشید. در هر حال این تغییرات اگر در ابتدا باعث بهم ریختگی نظم منزلتان شوند، در نهایت اثرات مثبتی روی زندگیتان خواهند داشت. منتظر اتفاقاتی خوب و خوشایند باشید. شما امروز می خواهید همچون یک قهرمان کوشش کنید تا دیگران را به راحتی برسانید. با این حال باید یادتان باشد که احتیاجهای خودتان را هم در نظر داشته باشید و خودتان را گم و از قلم نیاندازید، در غیر این صورت نمی توانید برای دیگران هم کاری بکنید .

آبان

اخبار بسیار خوبی از طرف یکی از اعضای خانواده و یا همسایگانتان به گوشتان خواهند رسید. این موضوع شاید در ارتباط با مسائل مادی و یا فرصتی جدید برای شما باشد. پس از شنیدن این اخبار احساس شور و هیجانی وجودتان را فرا گرفته و احساس می کنید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و باید در این رابطه بعضی تماس های تلفنی بگیرید.آینده بسیار روشن به نظر می رسد، شاد باشید! امروز با عشقتان راجع به رویاهای مشترک و کارهایی که دوست دارید در کنار یکدیگر انجام دهید حرف بزنید، سپس منطقی بودن یا نبودن آنها را آنالیز نموده و اگر امکانپذیر هستند برای آنها برنامه ریزی کنید .

آذر

امروز ممکن است فرصتی برای کسب درآمد بیشتر برای شما به وجود بیاید که به احتمال زیاد به وسیله یکی از دوستان مؤنثتان برایتان فراهم خواهد شد. این پروژه هر چند موقتی و کوتاه مدت است می تواند هم برای شما مفرح و لذت بخش باشد و هم منافع مادی و غیر مادی بسیاری برایتان به همراه داشته باشد. شاید فکر کنید روز خوبی را در محیط کارتان خواهید داشت و همه چیز خیلی روبراه خواهد بود، ولی در عمل با این همه باری که بر دوش دارید و باید به آنها رسیدگی گردد، این کار چندان راحت نخواهد بود. با این همه خوشبختانه شما با منطق و عقل سلیمی که دارید از پس سخت ترین شرایط نیز بر خواهید آمد و مسائل خود را حل خواهید کرد .

دی

امروز برای شما روز شروع های تازه است. موفقیت های گذشته تان احساس اعتماد به نفس بیشتری را همراه با خوش بینی و شور و هیجان نسبت به آینده را در وجود شما زنده نموده اند. سفری در انتظار شما است که فرصتی برای ادامه تحصیل را برای شما فراهم خواهد نمود. در زمینه روابط عاطفی نیز اوضاع به نسبت مساعد به نظر می رسد و اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت. امروز از آرایشگرتان وقت بگیرید و صورتتان را پاک سازی نموده، ماساژ دهید و یا تغییراتی که مدت ها دلتان می خواسته ولی جسارت کافی برای انجام آنها را نداشته اید در ظاهر خود ایجاد کنید. اگر توانستید برای خودتان لباس های جدید بخرید و ظاهرتان را برای یک زندگی تازه آماده کنید .

بهمن

اگر هیچ گاه توانایی خودتان را در انجام کارهای هنری نسنجیده اید، امروز همان روزی است که منتظرش بودید. نبوغ و خلاقیت شما در اوج خود واقع شده است و حس زیبایی شناسیتان بسیار قوی است. اگر خودتان جسارت کافی برای انجام این کار ندارید در کلاس های هنری ثبت نام کنید و از این طریق فعالیت هنری خود را شروع کنید. با این کار می توانید دوستان تازه ای هم پیدا نموده و ساعت های بسیار خوبی را در کنار آنها بگذرانید. در زندگی زناشویی مسائل مالی ذهنتان را به خود مشغول نموده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می نماید یا چه کسی بیشتر پول در می آورد و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید .

اسفند

محتمل است به طور ناگهانی با انفجار احساسات یکی از اطرافیانتان روبرو شوید که می خواهد خشم و اضطراب خود را بر سر شما خالی کند. البته که باید دیگران را درک کنید، اما نباید خودتان را در این راه قربانی کنید و رفتاری که باعث ناراحتیتان می گردد را تحمل کنید. امروز ممکن است با شخصی آشنا شوید که می تواند روزی به عشق زندگیتان تبدیل گردد. به احتمال زیاد این شخص را در حین انجام فعالیت های گروهی خواهید دید و بلافاصله هم به دلتان خواهد نشست. این شخص باهوش، جذاب، خوش قلب و حساس است. اگر شخص دیگری در قلبتان نیست این فرصت را از دست ندهید و سعی کنید شناخت بیشتری نسبت به این فرد پیدا کنید .

منبع: setare.com
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1316

به "فال روزانه چهارشنبه 22 شهریور 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه چهارشنبه 22 شهریور 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید