فیلم کوتاه نوجوان 12 ساله کردستانی به جشنواره ایتالیا راه یافت

به گزارش مجله سلنا، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان گفت: فیلم کوتاه گنجشک های کوچه ما به کارگردانی ژیوار فرج زاده 12 ساله اهل صاحب سقز به بیستمین جشنواره مارانو راگازی ایتالیا راه یافت.

فیلم کوتاه نوجوان 12 ساله کردستانی به جشنواره ایتالیا راه یافت

با ما همراه باشید و با تور نوروزی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران از سنندج، سهیلا شیخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ژیوار فرج زاده 12 ساله عضو مرکز فرهنگی هنری شهر صاحب سقز، زندگی مسالمت آمیز گنجشک های لب بام خانه شان را در قالب فیلمی کوتاه فراوری نموده است.

وی گفت: این نوجوان 12 ساله که از دو سال پیش در مرکز فرهنگی هنری کانون صاحب شهرستان سقز عضو شده علاقه زیادی به فیلم سازی دارد و تهیه کنندگی و تصویربرداری فیلم 90 ثانیه ای گنجشک های کوچه ما را بر عهده داشته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان توضیح داد: این نوجوان مستعد زمستان سال گذشته فیلم خود را ساخت و تابستان سال جاری برای جشنواره ایتالیا ارسال کرد که در نهایت به بیستمین جشنواره مارانو راگازی ایتالیا راه یافت.

لازم به ذکر است؛ بیستمین جشنواره مارانو از ششم تا دوازدهم آذرماه سال جاری با هدف به اشتراک گذاشتن خلاقیت و ایده های جوانان در شهر ناپل ایتالیا برپا می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 741

به "فیلم کوتاه نوجوان 12 ساله کردستانی به جشنواره ایتالیا راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه نوجوان 12 ساله کردستانی به جشنواره ایتالیا راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید