لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا تغییر کرد

به گزارش مجله سلنا، لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از یک دهه دوباره تغییر کرد.

لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا تغییر کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) از لوگوی جدید این سازمان رونمایی کرد. ایتالیایی ها که آخرین بار سال 2007 لوگوی فدراسیون فوتبال شان را تغییر داده بودند حالا بعد از گذشت 10 سال دوباره این حرکت را انجام داده اند.

لوگوی جدید با لوگوی قدیمی تفاوت چندانی ندارد و مهمترین تغییر آن برداشته شدن 4 ستاره قهرمانی آتزوری در جام جهانی و انتقال آن به قسمت فوقانی لوگو است. همچنین کادر دور لوگو نیز تفاوتی جزئی داشته است.

کارلو تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره دلایل تغییر لوگوی این فدراسیون به خبرنگاران گفت: طرح جدید لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا، تکمیل کننده پروسه نوسازی است که از سال پیش شروع شد. ما با ارزش قائل شدن برای تاریخ مان به آینده نگاه می کنیم. در لوگوی جدید ما 4 ستاره قهرمانی های مان در جام جهانی را برجسته تر نموده ایم چون آنها نماد افتخار و غرور کل کشور ما هستند.

4 ستاره لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به 4 قهرمانی تیم ملی این کشور در جام های جهانی 1934، 1938، 1982 و 2006 اشاره دارد.

در میان تیم های ملی جهان تنها تعداد ستاره های لوگوی تیم ملی برزیل که 5 بار قهرمان شده بیشتر از آتزوری است. آلمانی ها نیز همچون ایتالیایی ها 4 ستاره در لوگوی فدراسیون فوتبال شان دارند.

تیم ملی ایتالیا اولین بار سال 1911 از پیراهن لاجوردی (آتزوری) استفاده کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 702

به "لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید