ناظم الشریعه: برای موفقیت در جام جهانی باید تفکرمان را تغییر بدهیم

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بعد از بازی با ایتالیا متوجه شدیم اگر می خواهیم در جام جهانی پیروز شویم باید تفکرمان را تغییر بدهیم.

ناظم الشریعه: برای موفقیت در جام جهانی باید تفکرمان را تغییر بدهیم

محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص دو ملاقات محبت آمیز تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا گفت: خوشبختانه توانستیم مقابل یکی از بهترین تیم های فوتسال دنیا دو بازی محبت آمیز خوب را برگزار کنیم. نمی خواهم از کار خودم یا تیم ملی تعریف کنم، اما ما مقابل ایتالیا هجومی بازی کردیم و به فکر دفاع کردن نبودیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ما فقط با شش جلسه تمرین مقابل ایتالیا قرار گرفتیم و نمایش خوبی هم داشتیم. درسی که در بازی با ایتالیا گرفتیم این بود که اگر می خواهیم در مسابقات جام دنیای پیروز شویم و تیم هایی مانند ایتالیا را شکست بدهیم، باید تفکرمان را تغییر بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه کرد: در بازی دوم با ایتالیا اصلاً نباید شکست می خوردیم، اما بی تجربگی باعث شد نتوانیم یکی از بهترین تیم های فوتسال دنیا را در خانه اش شکست دهیم.

ناظم الشریعه در خصوص اینکه آیا دو بازی با ایتالیا به نفع تیم ملی فوتسال تمام شد یا خیر، گفت: انجام دو بازی محبت آمیز با یکی از بهترین تیم های فوتسال دنیا به نفع ما و فوتسال ایران بود و باعث شد بازیکنان باتجربه تر شوند. ما باید از این فرصت ها کمال استفاده را ببریم تا در مسابقات جام ملت های آسیا و بعد از آن جام دنیای به پیروزیت برسیم.

وی درباره سطح فنی تیم ملی ایتالیا هم خاطر نشان کرد: مسلما ً تیمی مانند ایتالیا از نظر فنی در سطح بالایی واقع شده است و حتی در دو بازی که با این تیم انجام دادیم با دو ترکیب کاملاً متفاوت به میدان آمد، اما نکته جالب آنجا بود که 80 درصد تیم ملی ایتالیا برزیلی بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص همگروهی ایران با کلمبیا، اروگوئه و آنگولا در مسابقات گرندپری برزیل گفت: تیم های قدرتمندی در گروه ایران هستند. همین کلمبیا ما را در جام دنیای 2012 حذف کرد. با این حال بیشتر از اینکه نگران حریفان در این تورنمنت باشم نگران این هستم که بدون تمرین باید به برزیل برویم. به نوعی نگران تمرین نکردن تیم ملی هستم تا حریفان مان در تورنمنت برزیل.

ناظم الشریعه توضیح داد: نمی توانم برای تمرین تیم ملی به باشگاه ها فشار بیاروم، چون لیگ به صورت فشرده برگزار می گردد. ما با توجه به برنامه بدون تمرین باید به برزیل برویم که خوب نیست. نمی دانم در این مورد باید چه کار کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 622

به "ناظم الشریعه: برای موفقیت در جام جهانی باید تفکرمان را تغییر بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: برای موفقیت در جام جهانی باید تفکرمان را تغییر بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید