لیگ فزونی شدن مقاومت البرز

به گزارش مجله سلنا، تیم مقاومت البرز چهاردهمین تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتسال خواهد بود.

لیگ فزونی شدن مقاومت البرز

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال در روز آدینه هفته ای که گذشت در حالی برگزار گردید که ملاقات دو تیم بوتیا و پوشاک حافظ ساری به علت عدم حضور بوتیا لغو شد.

در واقع علت عدم حضور بوتیا این بود که آن ها نتوانسته بودند مبلغ قراراد امتیاز تیم زندی بتن را واریز نمایند و سازمان لیگ از حضورشان در مسابقات جلوگیری نموده بود.

روز گذشته ورزش سه خبر اضافه شدن مقاومت البرز به جای بوتیا را در لیگ برتر فوتسال اعلام نموده بود و حالا به صورت رسمی این موضوع از سوی هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال به توضیح زیر اعلام شده است:

با توجه به عدم حضور تیم زندی بتن کلاردشت در مسابقه هفته اول مسابقات لیگ برتر و به استناد بند 8 ماده 6 آئین نامه برگزاری مسابقات فوتسال کشور، باشگاه مذکور از لیگ برتر حذف شد و به استناد بند 5 ماده 6 همان آئین نامه، هیئت رئیسه محترم سازمان لیگ فوتسال طی جلسه فوق العاده نسبت به جایگزینی باشگاه مقاومت البرز اتخاذ تصمیم و اقدام کرد.

با توجه به لغو بازی تیم ستاره بوتیا (زندی بتن کلاردشت) برابر پوشاک حافظ ساری، این احتمال وجود دارد که نتیجه بازی سه بر صفر به سود تیم ساری اعلام گردد و مقاومت برای هفته دوم خودش را آماده حضور در لیگ برتر کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2408

به "لیگ فزونی شدن مقاومت البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ فزونی شدن مقاومت البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید