مراقب فرصت ها و چالش های عصر دیجیتال باشید

به گزارش مجله سلنا، وزیر امور خارجه پاکستان با تأکید بر اینکه دنیا وارد دوره جنگ روایت ها و نبردهای اطلاعاتی شده گفت: همه باید مراقب فرصت ها و چالش های عصر دیجیتال باشند.

مراقب فرصت ها و چالش های عصر دیجیتال باشید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با تأکید بر اینکه دنیا وارد دوره جنگ روایت ها و نبرد های اطلاعاتی شده گفت: همه باید مراقب فرصت ها و چالش های عصر دیجیتال باشند.

وی بر ضرورت تغییر سیاست خارجی این کشور برای پاسخ به فرایند های دنیای، حاکمیت و تمامیت ارضی و توسعه این کشور تاکید نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه توضیح داد: ما با ارائه برنامه تعامل استراتژیک با اتحادیه اروپا و چارچوب استراتژیک مالی با ترکیه، محور کوشش های دیپلماتیک خود را به سمت سود و رفاه مالی تغییر داده ایم.

قریشی اضافه نمود: به همین دلیل ما برنامه ارتباط و ورود به آفریقا را برای کشف بازار ها و فرصت های استفاده نشده در این منطقه را تدوین و در دست اجرا داریم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: دولت متعهد است به پاکستانی های خارج از کشور احترام بگذارد و از صمیم قلب به آن ها خدمت کند.

قریشی با تأکید بر اینکه دنیا وارد دوران نبرد روایات و جنگ های اطلاعاتی شده اضافه نمود: تغییرات بزرگی در نقش رسانه ها و تأثیرگذاری آن ها بر تمام عرصه های زندگی انسان ها با هدف القای نظرات و پیشبرد برنامه ها ایجاد شده است.

وزیر امور خارجه پاکستان بر ضرورت تغییر سیاست خارجی پاکستان برای پاسخ به فرایند های دنیای، حاکمیت و تمامیت ارضی و توسعه این کشور تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2086

به "مراقب فرصت ها و چالش های عصر دیجیتال باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب فرصت ها و چالش های عصر دیجیتال باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید