نحوه استفاده صحیح از استیکر دیواری در قسمت های مختلف خانه

به گزارش مجله سلنا، اگر قصد دارید دکوراسیون خانه خود را دوباره سازی کنید یا تنها بدنبال جذاب کردن دیوارهای کسل کننده منزلتان هستید، انتخاب مدل های متنوع استیکر دیواری یکی از بهترین و در عین حال ارزان ترین گزینه های پیش روی شماست. استکیرهای دیواری در طرح و رنگهای بسیار متنوعی فراوری می شوند و تقریبا برای هر سلیقه ای چند مدل مناسب وجود خواهد داشت. به راحتی می توانید این استیکرها را به دیوار خانه خود نصب کنید و به تماشای تاثیر شگفت انگیز آنها به روی دکوراسیون خانه خود بنشینید. به دلیل همین سادگی و راحتی در نصب، در بسیاری از خانه ها از اینگونه استکیرها استفاده می گردد.

نحوه استفاده صحیح از استیکر دیواری در قسمت های مختلف خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

استیکر دیواری علاوه بر اضافه کردن زیبایی و شیکی به دکوراسیون خانه، ناهمواری ها و نازیبایی های موجود بروی دیوار از قبیل سوراخ ها و خط خوردگی ها را به خوبی پنهان می نمایند. استیکرها در عین اینکه قسمت های نامناسب دیوار را می پوشانند همزمان آنرا زیبا و چشم گیر نیز نشان می دهند.

اولین نکته ای که قبل از خرید استیکرهای دیواری باید به آن توجه کنید تعیین کردن محل نصب آن است. با دانستن مکان نصب راحت تر می توانید مدل نهایی مناسب با فضا را انتخاب کنید. مدل های زیادی از استیکرها وجود دارند که قطعا بروی همه مکان های خانه زیبا نخواهند بود. نکته دوم تعیین کردن میزان فضایی است که بروی دیوار در اختیار دارید. قیمت استیکرهای دیواری با توجه به اندازه فرق می نمایند و طبعا هرچه اندازه عظیمتر باشد قیمت آنها هم بیشتر خواهد شد. سعی کنید از انتخاب مدل هایی که برای فضا خیلی کوچک یا خیلی عظیم هستند خودداری کنید تا دکوراسیونی هماهنگ داشته باشید.

نکته سوم انتخاب حالت و مود استیکر است. هر اتاقی در خانه مود و حالت تعیین خود را دارد. استیکرها تاثیر بسیار زیادی بروی حالت و اتمسفر فضای اتاق شما می گذارد. اگر بدنبال اتمسفری شاد، رنگارنگ و جذاب می گشت باید بدنبال استیکرهایی باشید که دقیقا همین شرایط را در طراحی خود داشته باشند. در شکل های زیر مدل های متنوع از استیکرهای دیواری را مشاهده خواهید کرد.

استیکر دیواری

منبع: اتاق
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1208

به "نحوه استفاده صحیح از استیکر دیواری در قسمت های مختلف خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه استفاده صحیح از استیکر دیواری در قسمت های مختلف خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید