با مبلمان نیمه سلطنتی و انواع ساده و لاکچری آن آشنا شوید

به گزارش مجله سلنا، اگر به دنبال داشتن دکوراسیون خانه ای سلطنتی و لوکس هستید. اما خانه شما فضای کافی برای استفاده از مبل های سلطنتی را ندارد. و یا اینکه هزینه تهیه مبل های سلطنتی برای شما بالا است. امروزه مبلمان نیمه سلطنتی جایگزین بسیار ویژه و خاصی برای مبل های سلطنتی است. این مبل ها هزینه کمتری نسبت به مبل های سلطنتی دارند. و فضای کمتری را اشغال می کنند. این مقاله به منظور اشنایی با مبلمان نیمه سلطنتی و تفاوت انها با مبل های سلطنتی، تهیه شده است.

با مبلمان نیمه سلطنتی و انواع ساده و لاکچری آن آشنا شوید

مبلمان نیمه سلطنتی و انواع ان

مبلمان نیمه سلطنتی در انواع خود دارای یک مبل 3 نفره، یک مبل 2 نفره و 2 مبل تک نفره می باشد. و همچنین نسبت به انواع مبل های سلطنتی از پارچه و چوب کمتری استفاده کی شود. در انتخاب مبلمان نیمه سلطنتی باید به پارچه و چوب یا استیل آن دقت بسیار بالایی داشت. زیرا در صورت استفاده از چوب و پارچه بی کیفیت، تمام زیبایی مبل شما زیر سوال خواهد رفت.

- از انواع مبلمان نیمه سلطنتی می توان به مبل نیمه سلطنتی استیل اشاره داشت. اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی خانه شما بیشتر به سمت و سوی سبک های مدرن مایل باشد. استفاده از مبلمان نیمه سلطنتی استیل، می تواند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون خانه شما باشد.

- از دیگر مبل های نیمه سلطنتی، مبلمان نیمه سلطنتی کلاسیک که معمولا دارای ظریف کاری های بسیار زیادی هستند. وجود منبت کاری های ظریف و زیبای این نوع از مبل های سلطنتی، موجب شکوه چشم گیری در مبلمان و دکوراسیون خانه شما می شود.

39 مدل چاقو سفری سبک، تاشو و ضامن دار + خرید

ویژگی های مبلمان نیمه سلطنتی

رنگ در مبلمان نیمه سلطنتی: به دلیل کاربری این مبل ها در خانه هایی با سبک کلاسیک و به روز، از تمامی رنگ ها در این مبلمان ها می توان استفاده کرد. تنها نکته ای که در رنگ بندی این مبلمان ها وجود دارد. این است که، در طراحی پارچه و رنگ بندی ان از رنگ های ساده و تک رنگ استفاده می شود. و از طرح های شلوغ پارچه های مبل های سلطنتی در مبلمان نیمه سلطنتی خبری نیست. تنها در مبل های نیمه سلطنتی که، دارای رنگ های روشن هستند. می توان در نشیمن گاه مبل از پارچه های طرح دار استفاده کرد. همچنین می توان از رنگ تک رنگ در نشیمن گاه استفاده کرد. و ان را با کوسن های رنگی جلوه بخشید.

طراحی مبلمان نیمه سلطنتی: از آنجایی که مبلمان نیمه سلطنتی با الگو برداری از سبک های امروزی در طراحی مبلمان ها، طراحی شده است. تا جای ممکن از تجمّلات و طرح هایی با جزئیات زیاد پرهیز شده است. تا جایی که ممکن است در طراحی مبل های نیمه سلطنتی از سادگی بیشتری نسبت به مبل های سلطنتی بهره گرفته شده است. اگر به دنبال طراحی های کلاسیک و امروزی در دکوراسیون خانه خود هستید. می توانید از مبلمان نیمه سلطنتی بهره ببرید. این مبل ها از یک تاج ظریف در بالای پشتی ها برخوردار اند. همچنین در دسته ها و پایه های ان نیز از این ظریف کاری ها استفاده شده است. این تاج ها معمولا به زنگ های قهوه ای روشن و یا سفید طراحی می شوند.

پارچه به کار رفته در مبلمان نیمه سلطنتی: پارچه در مبل های نیمه سلطنتی بسیار حائز اهمیت است. زیرا بیشتر این مبل از نشیمن گاه و پشتی تشکیل می شود. که هر دو پارچه ای هستند. استفاده از پارچه بی کیفیت پس از مدتی ممکن است پاره شود. و یا پوسته بیاندازد. به همین دلیل تمام زیبایی مبل شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور کلی پارچه های مورد استفاده در این مبل ها از دسته بندی پارچه های مدرن است. به همین دلیل در زمان انتخاب پارچه مبل های نیمه سلطنتی از پارچه هایی هماهنگ با دکوراسیون داخلی بهره ببرید.

خرید اینترنتی 41 مدل بادکنک هلیومی فانتزی و جدید [ با قیمت مناسب ]

تفاوت مبلمان نیمه سلطنتی با مبل های سلطنتی

مبل های سلطنتی دارای منبت کاری، ظریف کاری و طراحی های شلوغ در پارچه هستند. اما مبل های نیمه سلطنتی دارای طرح های ساده تری هستند. از این رو قیمت مبل نیمه سلطنتی از مبل های سلطنتی بسیار پایین تر است. مبل های سلطنتی برای دکوراسیون های تجملاتی مورد استفاده قرار می گیرد. اما مبل های نیمه سلطنتی برای دکوراسیون های مدرن و امروزی مورد استفاده قرار می گیرند

41 مدل بهترین مگنت یخچال فانتزی و زیبا [در سال 2020] + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 953

به "با مبلمان نیمه سلطنتی و انواع ساده و لاکچری آن آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مبلمان نیمه سلطنتی و انواع ساده و لاکچری آن آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید