هارت: فوتبال ایتالیا تأثیرگذار است، هیچ گاه از خودم راضی نیستم

به گزارش مجله سلنا، دروازه بان انگلیسی تورینو از حضورش در فوتبال سطح اول باشگاهی ایتالیا رضایت دارد.

هارت: فوتبال ایتالیا تأثیرگذار است، هیچ گاه از خودم راضی نیستم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور خیلی ارزان ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، جو هارت که در تابستان اخیر به ناچار مجبور به ترک منچسترسیتی شد و به گفته خودش تنها گزینه پیش رویش تیم فوتبال تورینو بود، در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت: بودن در تورین هم بخشی از زندگی ام است. آموختم که گاهی اوقات فوتبال هم دیوانه وار می گردد.

وی اضافه نمود: اکنون پیوستنم به تورینو را امری عادی در دوران حرفه ای ام می بینم. از چشم اندازهای متفاوت در فوتبال چیزهای زیادی آموختم. من حالا در شهر زیبایی (تورین) زندگی می کنم و در باشگاهی عضویت دارم که افراد و هوادارانی شگفت انگیز دارد. هر روز هم چیزهایی جدیدی می آموزم و این تنها به فوتبال ختم نمی گردد.

دروازه بان تیم ملی انگلیس تأکید کرد: هیچ گاه از خودم راضی نیستم و باید در تمامی زمینه ها پیشرفت کنم. به درواز ه بانان انگلیسی افتخار می کنم، اما حقیقت این است که سطح فوتبال ایتالیا تأثیرگذار است و این فقط در خصوص دروازه بانان صدق می نماید.

هارت که در سرانجام فصل جاری قرارداد قرضی اش با تورینو به سرانجام خواهد رسید، در خصوص آینده اش هم گفت: امروز تنها به تورینو فکر می کنم چون تمرکزم روی حال است. نمی توانم پاسخی در این زمینه بدهم که در سرانجام قراردادم با تورینو چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 648

به "هارت: فوتبال ایتالیا تأثیرگذار است، هیچ گاه از خودم راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هارت: فوتبال ایتالیا تأثیرگذار است، هیچ گاه از خودم راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید