هیچ تیمی در دربی از پیش برنده نیست، هر تیمی بهتر باشد پیروز می شود

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما یک جلسه ریکاوری داشتیم برای بازیکنانی که بازی کرده بودند و برای انهایی که بازی نکرده یا کمتر بازی کرده بودند 80 دقیقه بازی گذاشتیم. خلیل زاده آسیب دیدگی دارد در پایش که در حال درمان است. چند روز مانده و امیدوارم به بازی برسد.

هیچ تیمی در دربی از پیش برنده نیست، هر تیمی بهتر باشد پیروز می شود

وی در مورد اینکه استقلال با تساوی در آخرین بازی اش به استقبال دربی می آید گفت: ترجیح من این است که تیم حریف همه بازیهایش را برده باشد و به دربی برسد. اینطور برای ما بهتر است. اما وقتی تیم نتیجه نگرفته باشد با اتحاد بیشتری به میدان می آید و می خواهد برنده باشد.

گابریل کالدرون ادامه داد: البته چیزی که برای خود من مهم است اینکه تیم خودم آماده باشد. امیدوارم سطح تیم ما در بازی با استقلال بالاتر بیاید. ما گل های بیشتری نیاز داریم و برای این کار باید تمرینات بیشتری را انجام دهیم.

وی در مورد شرایط و حساسیت دربی هم گفت: دربی در تمام کشورها شبیه هم هستند. البته اینجا نسبت به کشورهای دیگر تماشاگران بیشتری حضور دارند. وقتی روزهای قبل در خیابان هستند به راحتی متوجه می شوید که دربی در حال نزدیک شدن است. مردم در این مورد زیاد صحبت می کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیش بینی اش از نتیجه دیدار با استقلال گفت: هیچکس در این بازی از پیش برنده نیست. در واقع اصلا نمی شود نتیجه بازی را پیش بینی کرد. هر تیمی که بهتر بازی کند برنده می شود.

کالدرون در مورد تغییر ساعت بازی نیز گفت: نمی دانم که این ساعت همراه با گرمای زیادی خواهد بود یا نه.

سرمربی پرسپولیس در مورد تمرین یک تیم صنفی قبل از تمرین تیمش گفت: این تمرین آماتور بود و خیلی به زمین آسیب نمی رسد.

وی ادامه داد: هیچ غافلگیری وجود ندارد. آنها می خواهند برنده باشند و ما هم می خواهیم همین کار را بکنیم. برای بردن دربی باید به بالاترین سطح کیفی خودمان برسیم.

کالدرون در مورد جونیور و عملکرد او گفت: این اولین بازی وی بود و هنوز زبان سایر بازیکنان را نمی داند. او نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با تیم هماهنگ کند. امیدوارم که جونیور بتواند گل بزند تا به سطح خوبی که انتظار داریم برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 334

به "هیچ تیمی در دربی از پیش برنده نیست، هر تیمی بهتر باشد پیروز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ تیمی در دربی از پیش برنده نیست، هر تیمی بهتر باشد پیروز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید