عنایتی: زیبا بازی کردن را فدای نتیجه نمی کنم، برق قطع شد و کمیته انضباطی ما را جریمه کرد

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم فوتبال طرفدار می گوید علاقه به بازی هجومی دارد و زیبا بازی کردن را فدای نتیجه نمی کند.

عنایتی: زیبا بازی کردن را فدای نتیجه نمی کنم، برق قطع شد و کمیته انضباطی ما را جریمه کرد

به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر پیکان در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی فردا برای ما بازی حساسی است. بعد از بازی که برابر استقلال که فوتبال زیبایی شاهد بودیم، حالا باید برابر پیکان بازی کنیم. انتظارات از تیم ما بالا رفته است و امیدوارم بازیکنان ما حساسیت موضوع را درک نموده باشند و همه توانمان را بگذاریم که از این هفته شرایط خوبی در لیگ داتشته باشیم. سعی می کنیم هم بازی های خوبی انجام بدهیم و هم نتیجه خوبی بگیریم. می دانیم پیکان چه تیمی است و باید کوشش خودمان را چند برابر کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی اضافه کرد: همواره به رسانه ها احترام گذاشته ام اما اگر قرار باشد فقط در بازی استقلال و پرسپولیس خبرنگار به نشست خبری بیاید، از هفته آینده من به نشست خبری نخواهم آمد. وقتی احترامی نباشد من حضور پیدا نمی کنم. به همه تیم ها باید به یک چشم نگاه گردد و اینگونه نباشد که فقط در بازی های استقلال و پرسپولیس خبرنگاران در پی خبر باشند. تیم من در کرج تمرین داشت اما به خاطر احترام به رسانه از آنجا به نشست آمدم اما وقتی اینجا یک نفر بیشتر حضور نداشته باشد جالب نیست و دیگر به نشست خبری نخواهم آمد.

وی درباره بازی تیمش در استادیوم انقلاب کرج هم گفت: پارسال اتفاقی در آخرین بازی تیم ما رخ داد و درباره آن شرح دادم. ما که استادیوم اختصاصی نداریم و یک استادیوم را اجاره می کنیم. در آن بازی برق استادیوم قطع شد و کمیته انضباطی ما را 300 میلیون تومان جریمه و سه بازی محروم کرد. باید همه جوانب را در نظر گرفت.

عنایتی بعلاوه گفت: جذابیت فوتبال به زیبا بازی کردن است. بیننده وقتی بازی را می بیند متوجه می گردد. انتظارات از تیم ما بالا رفته است. خودم از تیمم می خواهم بازی هجومی بازی کند. ما با کمترین هزینه تیمی را جمع کردیم که فوتبال را بلد هستند. ما تا آخر فصل به همین شیوه بازی می کنیم و نتیجه گرفتن را فدای فوتبال بازی کردن نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2023

به "عنایتی: زیبا بازی کردن را فدای نتیجه نمی کنم، برق قطع شد و کمیته انضباطی ما را جریمه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: زیبا بازی کردن را فدای نتیجه نمی کنم، برق قطع شد و کمیته انضباطی ما را جریمه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید