تور دوحه: واکنش ژاوی به مخالفت باشگاه السد قطر با بازگشت او به بارسلونا

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم فوتبال السد به موضع این باشگاه در مورد بازگشت این مرد اسپانیایی به کشورش برای قبول راهنمایی تیم فوتبال بارسلونا واکنش نشان داد.

تور دوحه: واکنش ژاوی به مخالفت باشگاه السد قطر با بازگشت او به بارسلونا

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، پس از انتشار یک بیانیه از سوی یکی از مقامات باشگاه السد که طی آن باشگاه قطری مخالفت خود را با جدایی ژاوی هرناندس از این تیم برای قبول راهنمایی بارسلونا اظهار داشت، کاپیتان سابق آبی و اناری ها موضع خود را در مورد این مسئله شفاف کرد.

ژاوی پس از تساوی 3-3 شاگردانش مقابل تیم الدحیل که گفته می گردد احتمالاً آخرین بازی او به عنوان سرمربی السد است، درباره اظهارات ترکی العلی مدیراجرایی باشگاه السد گفت: السد و بارسلونا در حال مذاکره هستند. من نمی توانم در حال حاضر چیزی بیشتر از این بگویم اما نسبت به نتیجه این مذاکرات خوشبین هستم. آنها باید با یکدیگر به توافق برسند. فعلاً در همین حد می دانم. هر دو باشگاه نظر مرا می دانند و امیدوارم که هرچه زودتر بین آنها توافق حاصل گردد.

ژاوی اضافه کرد: من واقعاً منتظر بازگشت به خانه هستم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. راهنمایی بارسلونا کاری فوق العاده خواهد بود و ما باید به همه تردید ها، بدبینی ها و انتقاداتی که درباره این تیم وجود دارد انتها داده و به عنوان یک گروه متحد پیش برویم. الان من می خواهم بروم و با مدیران بارسلونا و السد شام بخورم.

پیش از این ترکی العلی مدیراجرایی باشگاه السد گفته بود که موضع این باشگاه درباره ژاوی تعیین است و اینکه قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر دوست ندارد که در مقطع حساس فعلی این رقابت ها با سرمربی اش قطع همکاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2003

به "تور دوحه: واکنش ژاوی به مخالفت باشگاه السد قطر با بازگشت او به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: واکنش ژاوی به مخالفت باشگاه السد قطر با بازگشت او به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید