وکیل پرسپولیس: همچنان پیگیر بخشیده شدن عیسی آل کثیر هستیم

به گزارش مجله سلنا، وکیل پرسپولیس در خصوص توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس گفت: این پرونده به دلیل شکایت شستا از فدراسیون فوتبال است و ما نمی توانیم در این باره اظهار نظر کنیم.

وکیل پرسپولیس: همچنان پیگیر بخشیده شدن عیسی آل کثیر هستیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیرساعد وکیل در خصوص توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس گفت: این پرونده به دلیل شکایت شستا از فدراسیون فوتبال است و ما نمی توانیم در این باره اظهار نظر کنیم.

وکیل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که ساختمان باشگاه استقلال هم جز دارایی های فدراسیون است پس چرا تنها ساختمان فدراسیون و پرسپولیس در آستانه توقیف است گفت: این را بهتر است نماینده شاکی شرح دهد چرا که باشگاه نمی تواند هیچ دخالتی در این باره داشته باشد.

وکیل باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص آخرین شرایط شکایت ماریو بودیمیر بازیکن اسبق و کروات سرخ پوشان افزود: بر اساس رای نهایی دادگاه عالی ورزش باشگاه باید تا 30 ژانویه (11 بهمن) مبلغی که محکوم شده را پرداخت کند. ما مذاکراتی با وکیل بودیمیر داشتیم، اما آخرین موضع او این بود که باشگاه باید 475 هزار یورو را تا تاریخ اعلام شده پرداخت کند.

امیرساعد وکیل در خصوص آخرین شرایط پرونده محرومیت عیسی آل کثیر هم که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC به محرومیت 6 ماهه محکوم شده بود و اینکه آیا باشگاه از بخشش او ناامید شده است افزود: وقتی پیگیر یک پرونده حقوقی هستیم یعنی ناامید نیستیم. قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دادگاه عالی ورزش به دنبال دستور موقت روی این پرونده بودیم تا بتوانیم از آل کثیر در این ملاقات استفاده کنیم که این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت. پس از آن، اما همچنان پیگیر هستیم. دادگاه عالی ورزش به وکلای AFC اعلام نموده است که تا تاریخ 14 ژانویه (25 دی ماه) لایحه دیگری را ارائه نمایند. ما هم پیگیر هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1472

به "وکیل پرسپولیس: همچنان پیگیر بخشیده شدن عیسی آل کثیر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل پرسپولیس: همچنان پیگیر بخشیده شدن عیسی آل کثیر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید