چرا کی روش بر سر ستاره پرسپولیس داد زد؟

به گزارش مجله سلنا، وحید امیری ستاره ملی پوش پرسپولیس در حضور در برنامه یازده جملاتی کمتر شنیده شده را درباره دوران حضورش در تیم ملی به زبان آورده باشد. او برای اولین بار صحبت هایی را درباره افراد و چهره های مختلف حاضر در فوتبال ایران انجام داده که مرور آنها جالب خواهد بود.

چرا کی روش بر سر ستاره پرسپولیس داد زد؟

هافبک پرسپولیس درباره خصوصیات اخلاقی کی روش گفت: تفاوت اسکوچیچ و کی روش در آزادی عملی است که می دهند. شما اگر زمان کی روش بازی می کردید و اشتباهی انجام می دادید تا یک هفته و زمانی که بررسی صورت می گرفت شما استرس داشتی. ما یک بازی با قطر در مقدماتی داشتیم که 1-0 بردیم و مهدی طارمی گل زد.

من تعویضی به زمین رفتم و بازیکن قطر روی خط وسط و رو به دروازه خودشان بود. من از پشت خواستم که توپ را بگیرم یک خطایی کردم و دقیقه 90 هم بود و خطا شد و آنها هم روی دروازه ریختند و بازی تمام شد. همان جا کنار زمین صدای او می آمد که بد و بیراه می گفت و از دست من ناراحت بود که چرا دقیقه 90 این کار را کردیم.

من گفتم تمام شد و بازی را بردیم و همه چیز فراموش شد. به رختکن رفتیم و دوباره آمده بود روبروی من که چرا این کار را کردی. ما هم که نمی توانستیم صحبت کنیم . زمان کی روش یک سری خوبی داشت و یک سری بدی ولی من مسائل را از او نمی دیدم، من مسائل را از ضعف مدیریت می دیدم. وقتی مدیر برش داشته باشد و قوی باشد و در سکانی که قرار می گیرد با اقتدار کار کند، این مسائل پیش نمی آید. در واقع مدیر است که باید سرمربی را در اختیار خودش را داشته باشد اما ضعف مدیریت باعث شده بود سرمربی سکان همه را داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2101

به "چرا کی روش بر سر ستاره پرسپولیس داد زد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کی روش بر سر ستاره پرسپولیس داد زد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید