کار شهاب گردان قشنگ نبود اما تصمیم داور چهارم غیر عادی بود!

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال ذوب آهن و سایپا روز گذشته در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی به مصاف هم رفتند که شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن باعث ایجاد درگیری شد.

کار شهاب گردان قشنگ نبود اما تصمیم داور چهارم غیر عادی بود!

در دقیقه 11 این ملاقات شهاب گردان به قصد دفع توپ از محوطه جریمه خارج شد و در حالی که می خواست توپ را از مقابل پای مهاجم سایپا دور کند او را با خطا متوقف کرد که علی صفایی داور مسابقه ابتدا به او کارت زرد نشان داد که این تصمیم با اعتراض گسترده بازیکنان سایپا همراه شد.

لحظاتی بعد داور به سمت نیمکت ها رفت و پس از مشورت با داور چهارم به زمین برگشت و به شهاب گردان کارت قرمز داد. این تصمیم با واکنش عجیب دروازه بان باتجربه ذوب آهن همراه شد که با حمله به سمت داور چهارم او را هل داد و در ادامه قصد زدن ناظر بازی را داشت که با وساطت نیمکت نشینان بعد از دقایقی آرام شد.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به این حرکات گردان به رادیو تهران گفت: اتفاقاتی که رخ داد خیلی غیر عادی بود. آقای صفایی داور مسابقه نزدیک به صحنه بود و کارت زرد داد. یاری داور هم صحنه را دیده بود ولی داور چهارم درخواست کارت قرمز کرد و این باعث ایجاد حساسیت شد. شاید اگر خود صفایی همان ابتدا کارت قرمز نشان می داد اینقدر تنش ایجاد نمی شد.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: گردان تحت تاثیر شرایط بازی عصبانی شد. کار او قشنگ نبود و آن را تایید نمی کنم ولی شرایط طوری بود که گردان از کوره در رفت. این اتفاقات باعث رفتار ناهنجار گردان شد.

فریدونی گفت: در بازی با تراکتور هم داوری برایمان انتخاب کردند که دو بازی بیشتر در لیگ نبود. هر تیم و شخصی یک آستانه تحمل دارد که یک جا تمام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1840

به "کار شهاب گردان قشنگ نبود اما تصمیم داور چهارم غیر عادی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار شهاب گردان قشنگ نبود اما تصمیم داور چهارم غیر عادی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید