کاغذ الکترونیکی با امکان نمایش 50000 رنگ!

به گزارش مجله سلنا، شرکت E Ink در حال توسعه نسل تازه کاغذ الکترونیکی رنگی خود به نام E Ink Gallery 3 برای دستگاه های eReader و eNote می باشد. این شرکت می گوید نسل تازه کاغذ الکترونیکی رنگی مبتنی بر پلتفرم ACeP Advanced Color ePaper است.

کاغذ الکترونیکی با امکان نمایش 50000 رنگ!

به گزارش خبرنگاران، این پلتفرم بر اساس یک سیستم پیکسلی چهار رنگ سرخابی، فیروزه ای، سفید و زرد طراحی شده است. این رنگ ها تصاویر را نمایش می دهند. استاندارد تازه امکان نمایش بیش از 50000 رنگ را فراهم می نماید.

جوهر الکترونیکی ماده ای است که از سلول های بسیار کوچک ساخته شده و می توان از آن برای نمایش نویسه های سیاه یا سفید و یا نمایش بعضی رنگ ها در نمایشگر ها استفاده کرد. این نوع جوهر در اواخر دهه 1990 به وسیله تیمی در MIT اختراع شد. در گذر زمان با ارائه تصاویر واضح تر و معرفی مقیاس های خاکستری در نمایشگر های سیاه و سفید، کیفیت جوهر های الکتریکی مدام در حال بهبود بوده است. بعلاوه استفاده از این نوع جوهر روز به روز در حال افزایش است؛ از دستگاه های eReader اختصاصی گرفته تا تلفن، علائم و ساعت های هوشمند.

استاندارد تازه کاغذ های الکترونیکی، زمان به روزرسانی سریع تری را به ارمغان می آورد؛ 350 میلی ثانیه برای نمایش سیاه و سفید، 500 میلی ثانیه برای حالت رنگی سریع و 750 تا 1000 میلی ثانیه برای حالت استاندارد. این شرکت بعلاوه تعداد پیکسل هایی را که در هر اینچ نمایش می دهد به 300ppi ارتقا داده است. این امکان برای دستگاه هایی فراهم شده است که در طیف وسیع تری از دما ها (از 0 تا 50 درجه سانتی گراد) از آن استفاده می نمایند.

استاندارد تازه بعلاوه امکان استفاده از رنگ های ورودی سیاه و سفید و چندین رنگ دیگر را نیز فراهم می نماید و همه این رنگ ها با سرعت 30 میلی ثانیه به روز می شوند. کاربرانی که از کاغذ الکترونیکی تازه استفاده می نمایند، برای کاهش فشار ناشی از جلسات طولانی خواندن می توانند از ویژگی نور جلوی ComfortGaze آن استفاده نمایند. این ویژگی از نور آبی برای کاهش آسیب چشم استفاده می نماید. کاغذ الکترونیکی تازه در دستگاه های تاشو نیز قابل استفاده می باشد.

منبع: techxplore

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2204

به "کاغذ الکترونیکی با امکان نمایش 50000 رنگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ الکترونیکی با امکان نمایش 50000 رنگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید