کافه گردی: کافه نسکو، محیطی آرام و زیبا برای ساختن خاطرات خوش

به گزارش مجله سلنا، کافه نسکو در خیابان استاد معین قرار گرفته است و کافه ای با محیط آرام و صمیمی است. این کافه در سال 1394 افتتاح شده است. در دومین مطلب کافه گردی این هفته، به سراغ کافه نسکو رفتیم تا با منو و امکانات آن آشنا شویم. همراه خبرنگاران باشید.

کافه گردی: کافه نسکو، محیطی آرام و زیبا برای ساختن خاطرات خوش

معرفی

کافه نسکو در سال 1394 با شعار خوشبختی یعنی یک فنجان قهوه و یک کتاب خوب در خیابان آزادی تهران، در تعیین مال افتتاح شد. تعیین مال یکی از جدیدترین مراکز تجاری مدرن در تهران است که کمتر کسی آن را می شناسد و وجود برندهای معتبر و همچنین رستوران و کافه هایی با کیفیت مناسب می تواند به بیشتر شناخته شدن این پاساژ کمک کند. کاری که کافه نسکو در حال انجام آن است و با محیطی گرم و صمیمی که در دو قسمت فضای داخلی بسیار زیبا و فضای خارجی باصفا می تواند محلی برای ثبت خاطرات شیرین شما باشد. برای مثال در زمانی که ما در این کافه حضور داشتیم یک جشن تولد در حال برگزاری بود که در محیط زیبای این کافه و با برخورد بسیار گرم و صمیمی مدیریت آن و خوردنی های خوشمزه و بسیار باکیفیت، قطعا در خاطر شرکت کنندگان در این مراسم خواهد ماند. در ادامه با تصاویر و گزارش اختصاصی خبرنگاران از محیط کافه این کافه همراه باشید.

کافه نسکو کجاست؟

کافه نسکو در خیابان آزادی، خیابان استاد تعیین، تعیین مال طبقه دوم، واحد 213 قرار گرفته است.

موقعیت کافه نسکو بر روی نقشه

چی بخوریم؟

منوی پیشنهادی این کافه رستوران به شما انواع دمنوش، سالاد، قهوه و بستنی است. اما در منوی این کافه انواع آبمیوه، عرقیات گیاهی، چای و دمنوش، اسنک، صبحانه، انواع قهوه و اسنک با کیفیت خوب وجود دارد. قیمت خوردنی های این کافه مناسب است و ما حضور در این کافه را به شما پیشنهاد می کنیم. منوی این کافه بسیار زیبا طراحی شده است. در ادامه می توانید منوی این کافه را به همراه قیمت ها مشاهده کنید.

A photo posted by ☕️ کافه نسکو ☕️ (@nescocafe) on Nov 3, 2016 at 3:31am PDT

سالاد سزار مخصوص نسکو

A photo posted by ☕️ کافه نسکو ☕️ (@nescocafe) on Sep 21, 2016 at 3:01am PDT

A photo posted by ☕️ کافه نسکو ☕️ (@nescocafe) on Sep 8, 2016 at 12:14am PDT

A photo posted by ☕️ کافه نسکو ☕️ (@nescocafe) on Sep 24, 2016 at 10:17am PDT

چیپس و پنیر و سالادهای نسکو

امکانات

این کافه داراری امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، جای پارک، صبحانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی است. ساعت کاری این کافه از 9 تا 23:00 است.

در زمان حضور ما در کافه یک جشن تولد در حال برگزاری بود.

یک دفتر ثبت خاطرات در این کافه وجود دارد که مشتریان در آن یادگاری های خود را ثبت می کنند. این یک ایده زیبا است که در این کافه اجرا می شود.

جمع بندی

کافه نسکو دارای محیطی دوست داشتنی به همراه خوردنی های با کیفیت است. کارکنان این کافه برخورد بسیار گرم و صمیمی ای دارند و حضور در این کافه تجربه ای به یاد ماندنی به همراه خاطرات خوب برایتان خواهد ساخت. ما حضور در این کافه را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2163

به "کافه گردی: کافه نسکو، محیطی آرام و زیبا برای ساختن خاطرات خوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه نسکو، محیطی آرام و زیبا برای ساختن خاطرات خوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید